تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819867866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمایل خارجی ها برای سرمایه گذاری در نیروگاههای برق‌آبی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تمایل خارجی ها برای سرمایه گذاری در نیروگاههای برق‌آبی
تمایل خارجی ها برای سرمایه گذاری در نیروگاههای برق‌آبی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: تاکنون شرکت های خارجی متعددی از کشورهای مختلف برای سرمایه گذاری در زمینه احداث نیروگاههای برق‌آبی در ایران ابراز تمایل کرده اند که مذاکرات در این خصوص در حال انجام است.


به گزارش فرهنگ نیوز،سید محمدرضا رضازاده  اظهار داشت:‌ شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران کارفرمای پروژه های برق‌آبی کشور است و در صورتی که در مذاکرات خارجی وزارت نیرو، در خصوص سرمایه گذاری شرکت های خارجی در احداث نیروگاههای برق‌آبی ایران توافقی حاصل شود، این شرکت ها با کارفرمایی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به نمایندگی از دولت، فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: تاکنون شرکت های خارجی متعددی از کشورهای مختلف برای سرمایه گذاری در زمینه احداث نیروگاههای برق‌آبی در ایران ابراز تمایل کرده اند که مذاکرات در این خصوص در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران تصریح کرد: در صورتی که سرمایه گذاری یک شرکت خارجی در پروژه های برق‌آبی ایران نهایی شود، پروژه مورد سرمایه گذاری از بین طرح هایی که در شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران مطالعاتش به انجام رسیده و آماده سرمایه گذاری است، انتخاب خواهد شد.
 

منبع: تسنیم


94/12/11 - 07:46 - 2016-3-1 07:46:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن