تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805285721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهید داود رسولی؛ با خدمت در امور تربیتی به امر امام خود لبیک گفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهید داود رسولی؛ با خدمت در امور تربیتی به امر امام خود لبیک گفت روز امور تربیتی فرصت خوبی است برای معرفی شهدای این حوزه فرهنگی که با تقدیم خون خود، دانش آموزان را در عمل و نه در قالب حرف و کلام با آرمان های انقلاب آشنا کردند. شهید زرگری از جمله این شهدا به شمار می رود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۰ اسفند ساعت 14:13

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، نهاد امور تربیتی به عنوان نهادی برای حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردها و تبیین ارزشهای انقلاب در مدارس در طی هشت سال جنگ تحمیلی با تقدیم 411 شهید، بار دیگر نشان داد که رسالتی بزرگ در عرصه آموزش و به ویژه پرورش روح انسانی برعهده دارد. از این رو روز 8 اسفند به همت والای شهیدان رجایی و با هنر در سال 57 به عنوان نهاد امور تربیتی در وزارت آموزش وپرورش رسمیت یافت و به نام روز امور تربیتی مورد تقدیر قرار می گیرد تا از شهدای این عرصه و نیز فعالان حوزه امور پرورشی و تربیت تقدیر به عمل آید.  
روز امور تربیتی فرصت خوبی است برای معرفی شهدای این حوزه فرهنگی که با تقدیم خون خود، دانش آموزان را در عمل و نه در قالب حرف و کلام با آرمان های انقلاب آشنا کردند. در واقع بزرگداشت امروز از شهدای امورتربیتی نشانگر توجه ویژه به مقام شامخ همه ی شهدا به ویژه 5 هزار شهید آموزش وپرورش وخاصه 410 شهید امورتربیتی کشور عزیزمان ایران است.
 
 
 
در همین راستا، خبرگزاری پانا درصدد است با معرفی ابعاد شخصیتی شهدای امور تربیتی، آن ها را بیش از گذشته در قالب الگوهای رفتاری والا به دانش آموزان معرفی کند.
 
 
 
شهید داود رسولی معلم قرآن و مربی پرورشی وزارت آموزش و پرورش است که بخشی از وصیت نامه او را به همکارانش در زیر می خوانیم:
 
 
برادران و خواهران عزیز و گرامی از خدای بزرگ برای شما پیروزی و نصرت در این امر مهم و خطیری که برعهده گرفته اید درخواست دارم. ای عزیزان این نسل جوان و نوجوان را از آداب و مسائل اسلامی، غنی نموده و آن ها را به اسلام پایبند سازید. به این بچه های خوب جنوب شهر که خودتان می دانید در چه فقر مادی و معنوی به سر می برند برسید و آن ها را برای فردای جامعه اسلامی تربیت کنید و آن ها را سربازان و حامیان خوبی برای امام زمان سلام الله تربیت کنید. خداوند شمار را یاری دهد. " و من الله التوفیق"
 
 
 
وصیت نامه معلم قرآن شهید داود رسولی (ره) به دانش آموزان
 
 
 
خدایا این فیض را نصیب من کردی که در خدمت این نونهالان اسلام باشم و من نزد امام زمان سلام الله علیه شرمسارم از این که نتوانستم آن چنانکه باید برای این بچه ها خدمت کنم و از خود بچه ها هم حلالیت می خواهم و اگر موردی پیش آمده که از دست و زبان من دل خور شده باشند باید به مهربانی و لطف خودشان من را ببخشند. ای عزیزان امروز اسلام و آینده آن به دست شماست بکوشید درس هایتان را خوب بخوانید و اخلاقتان را بسازید و یک دانش آموز نمونه باشید، شما سربازان امام زمان (عج) هستید و شایسته نیست که از اخلاق اسلامی برخوردار نباشید.
 
 
از همین سنین خودتان را بسازید، با نماز خواندن، با گوش کردن به حرف پدر و مادر و معلمان، سعی کنید قرآن خواندن را یاد بگیرید. ای عزیزان ای کسانیکه قلب تان همچون آینه صاف و پاک است سعی کنید این قلب را که خداوند به شما پاک عطا کرده همانطور پاک به او تحویل دهید و خدای نکرده بر اثر گناه این قلب را سیاه و تاریک نکنید. ان شالله شما را یاری کند.
 
 
برای امام دعا کنید. در پایان از خداوند برای تمام شما دوستان و شاگردان خوب پیروزی و موفقیت در امور خیر را خواهانم.
 
 
"خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار" 
 
 
والسلام _ داود رسولی 28/1/1361
 
 
زندگینامه معلم قرآن شهید داود رسولی
 
 
شهید داوود رسولی در بیست و هفتم آذرماه سال 1342 هجری شمسی در محله خانی آباد تهران در میان خانواده ای مذهبی متولد شد و پس از اخذ دیپلم در سال 1360 به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآمد و در کسورت مربی تربیتی در مدرسه به تدریس علوم قرآنی پرداخت.
 
 
وی با حضور داوطلبانه در جبه های نبرد حق علیه باطل و حماسه دفاع مقدس با رهبر و مقتدای خوب بیعتی جاودانه بست و در عملیات والفجر 2 در تاریخ 13/5/1362 در منطقه عملیاتی حاج عمران عراق در سجده ای خونین به اوج قله عبودیت و بندگی راه یافت و با خون خود میثاق با شهیدان کربلا را امضا کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
 
 
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن