تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819938393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت به نیکی نخستین مرحله امر به معروف و نهی از منکر است


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به توسعه فریضه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: نخستین مرحله این فریضه دعوت به نیکی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت اله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان شب گذشته((9 اسفند) در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: برای توسعه فریضه امربه معروف و نهی از منکر تلاش تمام دستگاه های متولی نیازمند است.
وی با بیان اینکه دعوت به نیکی نخستین مرحله امر به معروف و نهی از منکر است، خاطرنشان کرد: سبک زندگی اسلامی و ارزش گذاری به زندگی شهروندی نیز مقوله هایی هستند که باید در جامعه مورد توجه قرار گیرند.
نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از نظارت ناکافی بر قیمت کالا که به تفاوت قیمت کالا در جامعه منجر شده است، گفت: یکی از وظایف دولت نظارت بر فعالیت بازار و کاهش تخلفات در این عرصه است که از طریق افزایش نظارت دستگاه های متولی امکانپذیر می شود.
وی افزایش هزینه های جرم در کشور را یکی از عوامل بازدارندگی عنوان کرد و با بیان اینکه جبران هزینه های تخلف باید از سوی مجرم پرداخت شود، گفت: اگر این اقدام به خوبی انجام شود بسیاری از تخلفات در جامعه کمرنگ می شود.
در ادامه فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز از ساماندهی ...
[ مشاهده متن کامل خبر دعوت به نیکی نخستین مرحله امر به معروف و نهی از منکر است در خبرگزاری شبستان ]

دوشنبه ، ۱۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن