تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819928218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر اطلاعات خبر داد: کشف دو گروه تروریستی پیش از برگزاری انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: وزیر اطلاعات خبر داد: کشف دو گروه تروریستی پیش از برگزاری انتخابات
وزیر اطلاعات از دستگیری چند فرد مرتبط با جریان‌های تروریستی که قصد انجام اقدامات تروریستی همزمان با برگزاری انتخابات داشته‌اند خبر داد.
به گزارش نامه نیوز حجت الاسلام والمسلمین علوی صبح امروز در نشستی خبری با اعلام این خبر، افزود: 19 بهمن‌ماه یعنی 18 روز قبل از برگزاری رأی‌گیری یکی از عناصر تکفیری را در مرزهای جنوب شرق کشور شناسایی کردیم که مقادیری مواد منفجره، چاشنی انفجاری و اقلامی که در عملیات‌های تروریستی مورد استفاده قرار می‌گیرد به همراه داشت.


وی با اشاره به این اقلام از یک عدد بمب آهنربایی نام برد که تروریست مذکور قصد داشت از طریق چسباندن آن به اتومبیل نسبت به انجام اعمال تروریستی اقدام کند.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: ما در ایام برگزاری انتخابات که همزمان با ایام فاطمیه (س) بود مطلع شدیم که جریان‌های تروریستی خارج از کشور از غرب کشور امکان ورود و انجام عملیات تروریستی را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف با وزارت اطلاعات در جهت کنترل مناطق مرزی غرب کشور گفت: چهارشنبه هفته گذشته مقارن با 5 اسفند یک تیم چهارنفره تروریستی را شناسایی کردیم که اقلام زیادی برای انجام عملیات انتحاری از جمله 6 جلیقه انتحاری برای انجام عملیات انتحاری، چاشنی الکترونیکی، پودر انفجاری، فیتیله انفجاری و... را به همراه داشتند که همه را برای انجام عملیات انتحاری و انفجاری تهیه کرده بودند تا به زعم خود در ایام انتخابات که همزمان با ایام فاطمیه (س) بود امنیت مردم را سلب کنند.

وی با تأکید بر اینکه وزارت اطلاعات از هیچ کوششی برای برقراری امنیت کشور دریغ نکرده و نمی‌کند خطاب به جریان‌های تروریستی، گفت: وزارت اطلاعات اجازه نمی‌دهد که جریان‌های تروریستی از هیچ نقطه کوری استفاده کرده و امنیت و آرامش مردم را مخدوش کنند.



منبع: ایسنا


۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن