تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819891978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشته شدن ۳۵ تروریست در حمله ناکام داعش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کشته شدن ۳۵ تروریست در حمله ناکام داعش


نیروهای داوطلب مردمی عراق، امروز (شنبه) حمله تروریست های داعش را در روستایی در جنوب کرکوک، دفع کردند که در اثر آن ۳۵ تروریست کشته شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از العالم، یکی مسئولان نیروهای داوطلب مردمی ترکمان عراق، گفت: نیروهای داوطلب مردمی حمله تروریست های داعش به مواضع نیروهای ترکمان در ناحیه "تازه" در جنوب کرکوک را دفع کردند و 35 تروریست را کشتند.

ابورضا النجار مسئول لشکر 16 نیروهای مردمی ترکمان عراق به خبرگزاری آلمان گفت: عناصر تروریستی داعش از سه محور به نیروهای مردمی مستقر در حومه کرکوک حمله کردند که با کمین های این نیروها مواجه شدند و ضمن ناکامی این حمله، 35 تروریست داعشی کشته شدند.
در این عملیات 5 نفر از نیروهای داوطلب مردمی، زخمی شدند.

وی افزود: تروریست های داعش از ژوئن سال 2014 روستای بشیر از توابع ناحیه تازه در جنوب کرکوک را اشغال کرده اند و از این مکان برای حمله به نیروهای مردمی و نیروهای پیشمرگه کُرد و نیز تهدید ناحیه "تازه" و نیروگاه برق این منطقه استفاده می کنند، اما نیروهای مردمی همواره در برابر این تروریست ها ایستاده اند و مانع پیشروی آنها شده اند.

روستای ترکمان نشین بشیر بیش از یک هزارو 150 منزل مسکونی دارد که شیعیان ترکمان در آن سکونت دارند و از سیطره تروریست های داعش رنج می برند.
 


شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن