تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819800527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری دومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: برگزاری دومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی
همایون قنواتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از برگزاری دومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در اهواز خبر داد و گفت: این جشنواره 15 اسفند به مدت چهار روز در نگارخانه شهید رضایی نژاد دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس استان و همراهی هنرمندان و دست­ اندرکاران طراحی، دوخت و تولید پوشاک برگزار می شود، افزود: بخش ­های جشنواره و نمایشگاه استانی شامل طراحی و دوخت لباس مدارس دخترانه و پسرانه، لباس کار، لباس تیپ دانشجویان دخترانه؛ علمی، دانشگاهی و کارگاه ­های آموزشی، اقوام استان و بخش استان ­هاست.
قنواتی، هدف از برگزاری جشنواره را زمینه­ سازی برای آگاهی­ بخشی آحاد جامعه با علم و اصول طراحی لباس، ارائه­ نمونه­ طرح­ های جدید متناسب با فصل ­بهار و متناسب با شاخص­ ها و استانداردهای اسلامی ایرانی، ارتقای سطح فرهنگ و هنر نیروهای متعهد و مجرب و پرورش خلاقیت و روحیه کار گروهی در استان دانست. وی مهلت ثبت نام و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را تا ٥ اسفند سال جاری عنوان کرد و اذعان داشت: طرح­ ها و مدل ­های پوششی باید ابداعی، ابتکاری، جدید و قابلیت تولید داشته و مطابق با تمامی موازین اسلامی و فرهنگ و هویت ایرانی باشند و شرکت در جشنواره برای تمامی طراحان، تولیدکنندگان، عرضه­ کنندگان و فرهیختگان حوزه مد و لباس استان، آزاد است. وی با اشاره به اینکه به کلیه شرکت ­کنندگانی که آثارشان به جشنواره راه یابد، گواهی شرکت در جشنواره تعلق می گیرد، خاطر نشان کرد: معرفی سه لباس برگزیده در محورهای رقابتی جشنواره و تقدیر از برگزیدگان هر بخش از جمله برنامه های پایانی جشنواره است. لازم به ذکر است، علاقه مندان به شرکت در دومین جشنواره مد و لباس استان خوزستان می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه واقع در اهواز، امانیه، خیابان فلسطین، جنب کتابخانه شهید رجایی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، دبیرخانه مد و لباس استانی ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ٣٣٣٦٤٤١٦ (٠٦١) تماس حاصل نمایند.




تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن