تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819927511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خشم نتانیاهو از تصمیم ایران برای حمایت از خانواده های شهدای فلسطینی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات ضدایرانی خود، این بار به سخنان سفیر ایران در بیروت درباره آمادگی تهران برای کمک به خانواده های شهدای فلسطینی واکنش نشان داد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سخنان سفیر ایران در لبنان و تاکید او بر کمک ایران به خانواده های شهدای انتفاضه واکنش نشان داد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان روز چهارشنبه(دیروز) اعلام کرد که تهران بنا دارد به خانواده های شهدای انتفاضه «قدس» که از سوی رژیم اشغالگر قدس دچار خسران شده اند کمک نماید.
محمد فتحعلی گفت که «تصمیم گرفتیم به هر خانواده شهدای انتفاضه در قدس، مبلغ هفت هزار دلار تقدیم کنیم».
به گزارش روزنامه «جروزالم پست»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات فتحعلی، ادعاهای بی اساسش را درباره حمایت ایران از نیروهای مقاومت فلسطین تکرار کرد و آن را «حمایت از تروریسم» خواند.
بنیامین نتانیاهو مدعی شد : «دیروز ایران اعلام کرد که به خانواده های تروریست ها و جانیان کمک مالی خواهد کرد. این چیزی است که کشورهای جهان باید با آن مقابله و آنرا محکوم کنند».
[ مشاهده متن کامل خبر خشم نتانیاهو از تصمیم ایران برای حمایت از خانواده های شهدای فلسطینی در خبرگزاری دانشجو ]

جمعه ، ۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن