تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816482555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختلال در سوخت و ساز بدن


واضح آرشیو وب فارسی:دکتر سلام:
sokhtosaz
وقتی رژیم های طاقت فرسا میگیرید و نتیجه کمی حاصل می شود بهتر است به سراغ علت آن بروید و اجازه ندهید در روند سوخت و ساز بدنتان مشکلی به وجود بیاید و سعی کنید موانع را کنار بزنید علائم بسیاری هست که نشان می دهند سرعت سوخت و ساز پایین آمده. دکتر برایان گرت، پزشک ورزشی کایروپراکتیک می گوید: مشهود ترین آنها اضافه شدن وزن، ناتوانی در کاهش وزن، میل به غذاهای قندی، خشکی پوست، ریزش مو و از دست رفتن قابلیت ارتجاعی پوست است.
او می گوید برخی از دلایل اصلی کاهش سرعت سوخت و ساز مربوط به مشکلات تیروئید، سطح کورتیزول ( استرس )، مشکلات غده آدرنال، برنامه غذایی ضعیف و فعالیت فیزیکی پایین است. این موارد را نیز در کند تر شدن سرعت سوخت و ساز دخیل بدانید: کم آب شدن بدن پایین بودن بافت عضلانی بدن سن تغییرات هورمونی کمبود خواب مدیتیشن ژنتیک بازگشت به حالت اول خبر خوب! سوخت و سازمان می تواند تغییر کند و یا اگر بخواهم دقیق تر بگویم، سوخت و ساز بدنمان با سبک زندگی هوشمندانه تر می تواند تغییر کند. دکتر لین اندرسون متخصص تغذیه می گوید: سوخت و ساز بدن چیزی نیست که نتوان تغییرش داد، می توان با تغییراتی در سبک زندگی، کاری کنیم که سوخت و ساز بدنمان تاثیر گذارتر و مناسب تر کار کند. سالم غذا خوردن و ورزش کردن دو راه برای بهبود سرعت سوخت و ساز هستند.
اولین و بهترین راه برای افزایش سرعت سوخت و ساز ساخت عضله است. هر نوع ورزش قدرتی، چه یوگا، تمرین با وزن بدن یا انجام چند حرکت شنا می تواند سرعت سوخت و ساز بدن را بالا ببرد. وقتی بافت عضلانی زیاد باشد ضرورتا نیاز به گرما و سوخت بیشتر نیز هست، که باعث می شود عضله کالری بیشتری بسوزاند و در مقابل سوخت و ساز افزیش پیدا کند.
اما مجبور نیستید تبدیل به یک وزنه بردار حرفه ای شوید تا مزایای بافت عضلانی شامل حالتان شود. وقتی ورزش هوازی انجام می دهید سوخت و ساز بدن را تحریک می کنید که تا چهارده ساعت آینده سریعتر کالری بسوزاند، حالا اگر این ورزش هوازی شدید باشد چه؟
پس سعی کنید ورزش هوازی و قدرتی را در کنار هم انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید. با غذا خوردن سرعت را بالا ببرید در کنار ورزش کردن و افزایش بافت عضلانی باید غذاهایی بخوریم که به ساخت عضلات کمک کنند. در ادامه مجموعه غذاهایی که برای ساخت عضله نیاز داریم را به شما معرفی می کنیم: پروتئین ها: سفیده تخم مرغ گوشت بدون چربی و یا غذاهایی که با آهن غنی شده اند سالمون شیر گردو بادام عدس دانه سویا میوه و سبزیجات: توت ها مرکبات، مانند لیمو و گریپ فروت فلفل تند هویج اسفناج گیاهان، ادویه جات و غیره: چای سبز دارچین سیر پودر فلفل قرمز زنجبیل زردچوبه قهوه برای بالا نگه داشتن سرعت سوخت و ساز بسیار مهم است که غذاهای واقعی میل کنید و همچنین سعی کنید مرتب غذا بخورید ( وعده ای را جا نندازید ) همانطور که قبلا هم ذکر شد کم آب شدن بدن می تواند سرعت سوخت و ساز را پایین بیاورد پس مطمئن شوید که در طول روز به اندازه کافی آب می نوشید.
6 اسفند 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دکتر سلام]
[مشاهده در: www.hidoctor.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن