تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821054782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقی زاده: «قرآن» حاشیه ندارد؛ اما مشهد 1300000 حاشیه نشین دارد!؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مهندس احمد تقی زاده مقدم از جمله نامزدهای مجلس دهم در مشهد و کلات در انتقاد به گسترش حاشیه نشینی در مشهد در تبلیغات انتخاباتیش با اشاره به بی حاشیه بودن قرآن، وجود یک میلیون و 300 هزار انسان در حاشیه شهر مشهد مقدس مورد مذمت قرار داد.
به گزارش تابناک رضوی، مدیر سابق آب و فاضلاب روستایی مشهد که سالها سابقه کار و خدمت به روستائیان و مردم حاشیه شهر مشهد را دارد افزود : پاک کردن صورت مسئله و بها ندادن به حاشیه نشینان خطاییست استراتژیک که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

مهندس احمد تقی زاده مقدم یکی از راهکارهای رفع این مسئله را اینگونه عنوان کرد : علت های بروز و ظهور و گسترش حاشیه نشینی را باید شناخت و به رفع ریشه ها پرداخت که از مهمترین این علل، مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرهاست که با ایجاد درآمدهای پایدار از طریق اقتصادی کردن کشاورزی با نگاهی به حفظ محیط زیست و ارائه خدمات زیربنایی و رفاهی به روستاییان می توان مانع این وضعیت شد.
وی همچنین در یکی از دیدگاه هایش با بیان اینکه « مشهد، زیارتی است اما مذهبی ترین شهر ایران، نه! » اظهار داشته است : آیا دومین کلانشهر مذهبی جهان، مشهد را می توان مذهبی ترین شهر ایران اسلامی و جهان نیز دانست!؟ درحالیکه برخی آمار از ناهنجاری ها و معضلات و زندانیان نمایانگر فاصله بسیار امروز ما تا مدینه رضوی و شهر تراز اسلامی است و متاسفانه بیشتر زیارتی هستیم تا مذهبی ترین شهر.
مدیر نمونه مشهد ...
[ مشاهده متن کامل خبر تقی زاده: «قرآن» حاشیه ندارد؛ اما مشهد 1300000 حاشیه نشین دارد!؟ در تابناک ]
تقی زاده: «قرآن» حاشیه ندارد؛ اما مشهد 1300000 حاشیه نشین دارد!؟






پنجشنبه ، ۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن