تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815077342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وکیلی: حمایت انگلیس از اصلاح طلبان کار اصولگریان است!


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: یک عضو لیست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم به جای اعلام برائت از حمایت انگلیس از جریان متبوعش با طرح ادعایی جالب این حمایت ها را کار اصولگرایان دانست!
محمدعلی وکیلی عضو ائتلاف اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تسنیم (پویا) در پاسخ به سئوالی درباره حمایت رسانه های بیگانه از لیست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم و چرایی عدم اعلام برائت جریان متبوعش از این اقدام، در پاسخی جالب توجه مدعی شد: حتما این اقدام رسانه های خارجی با هدف خدمت به اصلاح طلبان نیست بلکه با هدف بهانه دادن به رقیب ماست؛ اصلا بعید نیست که پشت این قضیه رقیب ما نباشد! ممکن است کار اصولگرایان باشد.
وی افزود: بهترین سناریو و مجلس برای انگلیسی ها، آمریکایی ها و اسرائیلی ها یک «مجلس تندروی افراطی خردستیز» است که هیچ توجهی به منافع ملی و منافع مردم ایران نداشته باشد.
به گزارش تسنیم، بخش فارسی «بی بی سی» رسانه سلطنتی انگلیس اخیراً با دعوت از برخی اصلاح طلبان فراری همچون «نورالدین پیرمؤذن» نماینده مجلس ششم، رسماً به تعریف و تمجید از لیست جریان اصلاح طلب پرداخته بود. همچنین این رسانه سلطنتی در روزهای گذشته تلاش گسترده ای را برای رأی نیاوردن فقهایی همچون آیت الله مصباح و آیات عظام جنتی و یزدی در انتخابات مجلس خبرگان انجام داده است.
...
[ مشاهده متن کامل خبر وکیلی: حمایت انگلیس از اصلاح طلبان کار اصولگریان است! در خبرگزاری تسنیم ]

چهارشنبه ، ۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن