تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819960249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویب جذب سرباز طلاب در آموزش و پرورش


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: تصویب جذب سرباز طلاب در آموزش و پرورش
 مشاور وزیر و رئیس دبیرخانه همکاری حوزه های علمیه با آموزش و پرورش از تصویب طرح بکارگیری سرباز طلاب در آموزش و پرورش خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: طلابی که مایل به این همکاری باشند می توانند پس از مصاحبه، دوره سربازی خود را در آموزش و پرورش بگذرانند.
وی گفت: از این طریق نیازهای آموزش و پرورش در زمینه کمبود امامان جماعت در مدارس برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام ملکی افزود: هفته آینده جلسه چگونگی اجرای این طرح و جذب داوطلبان در آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه تاکنون همکاری مطلوبی با حوزه های علمیه کشور داشته اظهار کرد: آموزش و پرورش در جذب نیروی رسمی ضوابط دارد و باید برای بکارگیری افراد مراحل قانونی طی شود و آزمون هایی برگزار شود، لذا طرح سرباز طلبه بهترین فرصت برای پاسخگویی به نیازها در این عرصه است.

معاون پرورشی فرهنگی وزیر آموزش و پرورش نیز پیشتر در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در 55 هزار مدرسه نماز جماعت برگزار می شود که امامان جماعت حاضر در این مدارس تعداد 20 هزار روحانی شاغل و خارج از آموزش و پرورش و مابقی مربیان و معلمان مدارس هستند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش آمادگی دارد تا سه برابر روحانی موجود برای ادای نماز جماعات در مدارس از حوزه های علمیه جذب کند، افزود: برای اینکه مدارس معطل برگزاری نمازهای جماعت نماند از مربی و معلمان برجسته و یا اینکه دانش آموزان برتر مورد قبول دانش آموزان استفاده می شود.


تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - 24 February 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن