تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819907922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارفرمایان هزینه معیشت ماهانه خانوار کارگری را ۶۳۰هزار تومان اعلام کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار گفت: هزینه معیشت هر نفر روزانه پنج هزار و ۲۴۵ تومان اعلام شده است که اگر آن را برای چهار نفر در نظر بگیریم این مبلغ ۲۷.۶ درصد حداقل دستمزدی است که انجمن های صنفی کارگران برای آنها در نظر گرفته است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، اصغر آهنی ها نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار با بیان اینکه هر سال نشست های کارشناسی با حضور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارگران و کارفرمایان تشکیل می شود، گفت: اکنون نیز ستاد تعیین دستمزد کارگران فعال است.
وی افزود: یکشنبه هفته آینده در کمیته کارشناسی نظرهای کارگران و کارفرمایان جمع بندی می شود و این جمع بندی به شورای عالی کار ارسال خواهد شد.
آهنی ها گفت: سبدی که انجمن های صنفی کارگران برای دستمزد آنها تعیین کرده دست کم دو میلیون و 150 هزار تومان است و این سبد تاکنون نهایی نشده است زیرا کارفرمایان نیز در حال تعیین سبد دستمزد برای کارگران هستند.
وی افزود: سبد دستمزد کارفرمایان برای کارگران تاکنون قطعی نشده است و تصمیم گیری ها درباره عدد و رقم باید منطقی تر باشد.
آهنی ها گفت: هزینه معیشت هر نفر روزانه پنج هزار و 245 تومان اعلام شده است که اگر آن را برای چهار نفر در نظر بگیریم این مبلغ 27.6 درصد حداقل دستمزدی است که انجمن های صنفی کارگران برای آنها در نظر گرفته است.
وی افزود: 70 درصد اقتصاد ایران دولتی است و صنایعی که خصوصی است بین 10 تا 40 ...
[ مشاهده متن کامل خبر کارفرمایان هزینه معیشت ماهانه خانوار کارگری را ۶۳۰هزار تومان اعلام کردند در خبرگزاری تسنیم ]

چهارشنبه ، ۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن