تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819016039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انهدام باند انتشار تصاویر مستهجن کودکان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
انهدام باند انتشار تصاویر مستهجن کودکان




مقامات مسئول استرالیایی پنج نفر را در رابطه با یک باند اینترنتی انتشار تصاویر مستهجن کودکان که در سیدنی فعال بود، دستگیر کردند.





روزنامه شرق: مقامات مسئول استرالیایی پنج نفر را در رابطه با یک باند اینترنتی انتشار تصاویر مستهجن کودکان که در سیدنی فعال بود، دستگیر کردند.

مقامات ایالت «نیوساوث ولز» می‌گویند تحقیقات با استفاده از سرنخی از پلیس ایالت «کوئینزلند» درباره فعالیت‌های آن‌لاین یک مرد در ژوئن سال گذشته آغاز شد و به دستگیری سه مرد ٦١، ٥٠ و ٤٧ساله و زنی ٤٥ساله در اکتبر و نوامبر همان سال انجامید.

«لیندا هاولت»، سرپرست پلیس آگاهی نیوساوث ولز در یگان مبارزه با جرائم جنسی واحد سوءاستفاده از کودکان گفت: پنجمین متهم روز جمعه در محل کارش بازداشت شد. هاولت با بیان اینکه همه افراد مرتبط با این پرونده بازداشت شده‌اند، گفت: «این پنج نفر در زمان تحقیقات یکدیگر را نمی‌شناختند اما مشخص است اینترنت فضایی را فراهم می‌کند که افرادی با طرزفکرهای مشابه می‌توانند با یکدیگر آشنا شوند و در چنین فعالیت‌هایی شرکت کنند».

وی افزود: «خشنودیم که این گروه به‌ویژه همه افراد مرتبط دستگیر شده‌اند». این باور وجود دارد که این گروه به بیش از ١٠ قربانی احتمالی، در سنین کودکی و اوایل نوجوانی، از طریق زندگی شخصی خود این افراد، دسترسی داشته‌اند اما هاولت گفت به این قربانیان آسیبی نرسیده و آنها از اینکه هدف این افراد قرار گرفته‌اند، آگاه نبوده‌اند.

وی گفت: «می‌خواهم تأکید کنم که هیچ کودکی در مدت تحقیقات پلیس آسیبی ندیده است. ما هرگز این اجازه را نمی‌دادیم تحقیقات به جایی برسد که کودکی مورد آزار جنسی قرار گیرد».







تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن