تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820619101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از توهین نامزد انتخابات به دانشجوی منتقد تا قدم زدن با سران فتنه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: مناظره «شاخص های مجلس مطلوب» با حضور چهار تن از نامزده های انتخابات مجلس دهم به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، مناظره «شاخص های مجلس مطلوب» با حضور چهار تن از نامزده های انتخابات مجلس دهم به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.
رضا امیرزاده، یک فعال دانشجویی خطاب به آرین منش، نامزد انتخابات مجلس دهم گفت: شما در مجلس هفتم و هشتم نماینده مردم مشهد بودید. آیا در دوره ای که شما نماینده مجلس بودید خبر داشتید که دانشجویان ما اخراج و ستاره دار می شدند؟!.
عضو هیات موسس انجمن دانشجویان نواندیش دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: چه کردید برای دانشجویان دانشگاه مشهد، چنانچه امروز پاسخگوی عملکرد دوستان تان نیستید پاسخ گوی عملکرد خود باشید.
وی در ادامه خطاب به برادران دیگر نامزد انتخابات مجلس دهم با اشاره به این مطلب که شما رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی بودید، بیان داشت: وضعیت امروز فوتبال ما به چه شکل است؟. شما انواع و اقسام بی قانونی ها را انجام دادید و با این وجود که وضعیت مالی فوتبال خراسان خوب نبود معاون مالی را برکنار کردید.
وی بیان کرد: این که بگوییم ما با جبهه پایداری نسبتی نداریم کافی نیست. سوال من این است که یک ...
[ مشاهده متن کامل خبر از توهین نامزد انتخابات به دانشجوی منتقد تا قدم زدن با سران فتنه در خبرگزاری دانشجو ]

سه شنبه ، ۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن