تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820838887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با مسئولان سهل انگار در پروژه پدیده شاندیز برخورد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:دولت: پرونده تمام مسئولانی که از سال 1386 در پروژه شرکت سرمایه گذاری پدیده شاندیز، کوتاهی، سهل انگاری و همراهی کرده اند، آماده و به قوه قضائیه ارائه می شود تا با آنان برخورد لازم صورت گیرد.
وزیر کشور گفت: پرونده تمام مسئولانی که از سال 1386 در پروژه شرکت سرمایه گذاری پدیده شاندیز، کوتاهی، سهل انگاری و همراهی کرده اند، آماده و به قوه قضائیه ارائه می شود تا با آنان برخورد لازم صورت گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا،عبدالرضا رحمانی فضلی عصر سه شنبه در پایان سفر یک روزه خود به مشهد در نشست کوتاه با خبرنگاران افزود: وضعیت این پروژه از نظر حجم تخلفات، نوع عملکرد و سکوت مسئولان، بسیار نادر و متفاوت است.
وی در این گفت وگو با طرح این سئوال که کسانی که در چند ماه اخیر به فکر دفاع از حقوق مردم افتاده اند طی هشت سال گذشته کجا بودند؟ اظهار کرد: آنها در مسیر این پروژه به طور مرتب تردد کرده آن را دیده اند و برخی هم آن را افتتاح کرده اند چرا طی این سالها هیچ اقدامی نکرده اند ؟
وزیر کشور افزود: تخلف بزرگی در این پروژه در زمینه ثبت شرکت و فعالیت، تملک زمین، صدور جواز، پرداخت حقوق دولت و حق مردمی که سهام خریده اند روی داده است.
وی با بیان اینکه مجموعه ای گسترده از تخلفات در این پروژه شکل گرفته است اظهار کرد: به محض آنکه دولت تدبیر و امید متوجه وضعیت و تخلفات آن شد ...
[ مشاهده متن کامل خبر با مسئولان سهل انگار در پروژه پدیده شاندیز برخورد می شود در پایگاه اطلاع رسانی دولت ]

سه شنبه ، ۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دولت]
[مشاهده در: www.dolat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن