تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819893562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین دیدار آسیایی طلایی‌پوشان نصف‌جهان ترکیب سپاهان و النصر مشخص شد / قائدی‌فر در ترکیب اصلی طلایی‌پوشان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اولین دیدار آسیایی طلایی‌پوشان نصف‌جهان
ترکیب سپاهان و النصر مشخص شد / قائدی‌فر در ترکیب اصلی طلایی‌پوشان
دو تیم سپاهان ایران و النصر امارات اولین دیدار آسیایی‌شان را تا لحظاتی دیگر در ورزشگاه فولادشهر آغاز خواهند کرد که سعید قائدی‌فر از ابتدا در ترکیب طلایی‌پوشان قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس: ترکیب سپاهان و النصر مشخص شد / قائدی‌فر در ترکیب اصلی طلایی‌پوشان



به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سپاهان عصر امروز در اولین دیدار آسیایی‌اش باید به مصاف النصر امارات برود؛ زردپوشان نصف‌جهان که پس از قهرمانی در لیگ برتر به این مسابقات راه پیدا کردند، یازدهمین بار در جام باشگاه‌های آسیا توپ خواهند زد و از این حیث در ایران رکورددار هستند. طلایی‌پوشان که در سال 2007 تا فینال این مسابقات هم بالا رفتند، بین‌المللی‌ترین تیم ایران محسوب می‌شوند و در همان سال به عنوان اولین و تنها تیم ایرانی به مسابقات جام باشگاه‌های جهان راه پیدا کردند. مدافع عنوان قهرمانی که تاکنون در لیگ عملکرد خوبی نداشته است، به امید روزهای خوبش در آسیاست و از نظر کارشناسان این مسابقات با لیگ داخلی تفاوت‌های زیادی دارد. در این دیدار ایگور استیماچ سرمربی کروات سپاهان شهاب گردان، لئوناردو پادوانی، عبدالله کرمی، سعید قائدی‌فر، وریا غفوری، فوزیل موسی‌یف، علی کریمی، سنیاد ایبریچیچ، محمدرضا خلعتبری، حسین فاضلی و پریرا را از ابتدا در ترکیب قرار داده است که حضور قائدی‌فر جوان قابل توجه است. همچنین ایوان یوانوویچ سرمربی النصر امارات خلیل جلال، تاریخ احمد، محمود خمیس، کمبو اکوکو، لوئیس خیمنز، جاناتان پیترویپا، احمد شامبیه، امیر مبارک، احمد یاسی، علی سالم عامری، خلیفه مبارک را از ابتدا برای ترکیب تیمش انتخاب کرده است. گفتنی است؛ این دیدار تا دقایقی و از ساعت 18:30  دیگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد که هنوز تمام صندلی‌ها در ورزشگاه پر از تماشگر نشده است.

94/12/04 - 17:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن