تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805441175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اتاق اصناف شهرستان سربیشه: اصلاح قوانین مالیات از اولویت‌های نماینده این منطقه باید باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس اتاق اصناف شهرستان سربیشه:
اصلاح قوانین مالیات از اولویت‌های نماینده این منطقه باید باشد
رئیس اتاق اصناف سربیشه گفت: مالیات به صورت نا عادلانه گرفته می‌شود چرا که اخذ مالیات بدون توجه به وضعیت بازار هر شهرستان و برابر با شهرهای بزرگ مثل تهران است که از نماینده می‌خواهیم سعی در اصلاح این قانون داشته باشد.

خبرگزاری فارس: اصلاح قوانین مالیات از اولویت‌های نماینده این منطقه باید باشد



محمد علی مودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سربیشه، مهمترین معیار نماینده اصلح را پیرو رهبری بودن دانست و اظهار داشت: نماینده باید به درد مردم آگاه باشد تا بتواند برای حل آن اقدام کند. وی با اشاره به خشکسالی‌های 15 ساله منطقه، گفت: هدف اصلی نماینده باید ایجاد زمینه و بستری برای اشتغالزایی باشد و با ایجاد کارخانه با توجه به وجود معادن بسیار خوبی که در شهرستان است زمینه را برای کار جوانان ایجاد کند. رئیس اتاق اصناف شهرستان سربیشه بر لزوم استفاده از نیروهای بومی در شهرستان تاکید کرد و افزود: نماینده می‌تواند با فراهم کردن شرایط استفاده از نیروی بومی در ادارات به وضع اشتغال جوانان رسیدگی کند.
مودی مهمترین مشکل اکنون بازار را گرفتن مالیات نا عادلانه از کسبه دانست و اضافه کرد: با توجه به قانون مالیات و عدم توجه آن به شرایط هر شهری برای گرفتن مالیات بر توجه بیشتر مسئولان بر محروم بودن شهرستان تاکید کرد. وی ادامه داد: مالیات به صورت نا عادلانه گرفته می‌شود چرا که اخذ مالیات بدون توجه به وضعیت بازار هر شهرستان و برابر با شهرهای بزرگ مثل تهران گرفته می‌شود که از نماینده خواستاریم با پیگیری این موضوع مشکل مالیات شهرستان‌های کوچک مثل سربیشه را حل کنند و سعی در اصلاح این قانون داشته باشند. 
رئیس اتاق اصناف شهرستان سربیشه ضمن اشاره به رعایت اخلاق انتخاباتی در این روزها گفت: هر کاندیدایی باید برنامه‌ها و اهداف خودش را برای مردم شرح دهد و انتخاب را به خود مردم بگذارد و با صداقت با مردم صحبت کند و از توهین به دیگر رقبایشان پرهیز کنند.
مودی از تمام مردم و بازاریان سربیشه خواست تا به ندای رهبر لبیک بگویند و در انتخابات هفتم اسفند ماه شرکت کنند حتی اگر بنا به فرموده رهبری نظام را قبول ندارند چرا که حضور پرشور بر سر صندوق‌های رای باعث حفظ کشور می‌شود.  * نماینده باید هرچه در توان دارد برای آبادی منطقه بگذارد  رضا عابدینی از قدیمی‌های بازار سربیشه، ویژگی‌های یک نماینده اصلح را معتقد بودن به ولایت فقیه و صادق بودن دانست و افزود: نماینده باید برای مردم کار کند و هر چه در توان دارد برای آبادی منطقه‌اش بگذارد و بر کمبودها و مشکلات شهرستان وافق باشد. وی ادامه داد: کاندیدای مجلس نباید در سخنرانی‌های خود وعده دروغ به مردم بدهد چرا که برخی از کارها در حیطه شرح وظایف آنها نیست. عابدینی در مورد لزوم رعایت اخلاق در انتخابات گفت: نامزدهای انتخاباتی چه در مجلس شورای اسلامی و چه در مجلس خبرگان باید از تخریب یکدیگر بپرهیزند و مر قانون را سرلوحه خودشان قرار دهند به ویژه طرفدارانشان نباید برعلیه کاندیدا دیگری بی‌احترامی کنند. این کسبه بازار سربیشه با بیان اینکه وظیفه نماینده مجلس قانون گذاری است، تصریح کرد: نماینده باید برای رضای خدا کار کند و مواردی که در اختیار او نیست و توان انجام آن را ندارد به مردم قول آن را ندهد.
* نامزدهای انتخابات از تخریب یکدیگر بپرهیزند و حرمت ایام فاطمیه را نگه‌دارند غلامرضا حسینی یکی از بازاریان پرتلاش سربیشه که در راسته بازار پارچه فروشی دارد در مورد ویژگی کاندیدای مورد نظرش گفت: در یک کلام پیرو خط رهبری و پشتبان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد. وی همچنین از نامزدهای انتخاباتی خواست تا در ایام تبلیغات از تخریب همدیگر بپرهیزند به ویژه در این ایام که مقارن است با دهه فاطمیه حرمت این ایام را نگه دارند و شئونات اسلامی را حفظ کنند. حسینی تصریح کرد: کسی که می‌خواهد نماینده مجلس شود باید صادق باشد و به خاطر رای آوری به مردم وعده دروغ ندهد. این کسبه سربیشه‌ای به نامزدهای مجلس شورای اسلامی توصیه کرد: در سخنرانی‌های تبلیغاتیشان بر علیه کسی صحبت نکنند و از تخریب دیگری برای بالا بردن آرای خود بپرهیزند. حسینی از مردم سربیشه خواست تا به کسی رای دهند که کار اجرایی کرده باشد و سختی کشیده باشد تا از حال مردم سربیشه باخبر باشد.
این بازاری خاطرنشان کرد: در هفتم اسفند ماه برای نشان دادن اتحاد و یکدلی می‌آییم و در صحنه خواهیم بود و به دشمنان نشان خواهیم داد هیچ‌گاه نخواهند  توانست مردم را از نظام و ولایت فقیه جدا کنند.

94/12/04 - 13:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن