تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801292450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر مؤسسه راهبردی حق پژوهی: سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی در مشهد برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر مؤسسه راهبردی حق پژوهی:
سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی در مشهد برگزار می‌شود
مدیر مؤسسه راهبردی حق پژوهی گفت: همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی 12 و 13 اسفندماه جاری در تالار شهر مشهد با سخنرانی آیت‌الله اراکی برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی در مشهد برگزار می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام مرتضی امین‌نیا شامگاه دوشنبه در مراسم رونمایی از پوستر سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی اظهار کرد: این همایش امسال برای سومین بار توسط این مؤسسه با محوریت پیام امام راحل برگزار می‌شود.
 
مدیر مؤسسه راهبردی حق پژوهی افزود: در پیام امام راحل در سوم اسفندماه ایشان تجلیلی از علمای راستین و نقش این علما در اعتلای خدمات دینی دارند و آسیب‌های فرا روی حوزه را عنوان می‌کنند، بنابراین در این همایش بنا داریم این منشور امام راحل را برای عموم مردم و طلاب تبیین کنیم. وی بیان کرد: این پیام سه ماه قبل از ارتحال امام راحل بیان شده است و انتظاری که از حوزه‌های علمیه می‌رود این بوده که پیام امام را گسترش دهند و برای طلبه‌ها تبیین کنند اما متاسفانه حوزه علمیه این کار را انجام نداده و توجه زیادی به این پیام امام راحل نشده است.
 
امین نیا با اشاره به اینکه سئوال که وجود دارد این است که چرا مهم‌ترین پیام امام راحل در حوزه‌های علمیه مورد توجه قرار نگرفته است؟ خاطرنشان کرد: اگر یک مصاحبه با طلبه‌ها انجام شود می‌بینید که اکثر آنها اطلاعی از چنین پیام امام راحل ندارند، سئوال است چرا این پیام مورد اقبال حوزه‌های علمیه قرار نگرفته؟ به نظر می‌رسد عده‌ای از این پیام متضرر می‌شوند و همه سعی آنها بر این بوده که در جامعه این پیام انتشار پیدا نکند.
 
مدیر موسسه راهبردی حق پژوهی با تأکید بر اینکه دو گروه متحجرین و لیبرال‌ها در این پیام از سوی امام راحل مورد توجه قرار گرفته‌اند و ایشان با شدیدترین تعابیر آنها را معرفی کرده‌اند، تصریح کرد: امسال هم رهبر معظم انقلاب در سالگرد امام راحل فرمودند عده‌ای بنا دارند بیانات امام راحل را تحریف کنند، لذا مقام معظم رهبری نخستین ویژگی خط امام را، قرار دادن اسلام آمریکایی در برابر اسلام ناب عنوان کردند و ایشان در تبیین اسلام امریکایی فرمودند دو مصداق مهم این اسلام تحجر و لیبرالیسم است.
 
وی یادآور شد: همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی 12 و 13 اسفندماه در تالار شهر مشهد با سخنرانی آیت‌الله اراکی و برخی دیگر بزرگان برگزار می‌شود و همچنین از مرحوم آیت‌‎الله میرزا جواد اقای تهرانی به عنوان فقیهی مظلوم و با بصیرت تجلیل به عمل می‌آید.

94/12/04 - 11:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 264]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن