تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820900860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امشب؛ پایان مسابقات قرآن بسیج


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: به گزارش تبیان به نقل از خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به مشهد، بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج کشور که از روز بیست و چهارم بهمن ماه در مشهد آغاز شده است، امروز، 27 بهمن ماه با برگزاری مرحله فینال در برخی رشته ها و نیز برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد.
بر اساس این گزارش فینال این دوره از مسابقات در رشته حفظ کل و قرائت، که با حضور 550 شرکت کننده و در دو بخش بالای 16 سال و زیر 16 سال برگزار شده است، بعدازظهر امروز در دو سالن مجزا برگزار می شود و مراسم اختتامیه نیز از ساعت 19 آغاز خواهد شد تا به این ترتیب این دوره از مسابقات به کار خود پایان دهد.
این مسابقات در رشته قرائت و حفظ بالای 16 سال با رقابت شرکت کنندگان مطرح همراه شده است. از جمله شرکت کنندگان مطرح در این دوره از مسابقات می توان به حضور افرادی همچون ابراهیم فلاح تبسم چهره، مصطفی یادگاری، علی خوشنود، سیدجاسم موسوی، محسن قاسمی و ... در رشته قرائت تحقیق و محمدرسول تکویری، مجتبی فیضی، محمدرضا احمدی، احمد معتمدی، علیرضا فیضی و ... در رشته حفظ کل اشاره کرد.
از جمله نکات قابل ...
[ مشاهده متن کامل خبر امشب؛ پایان مسابقات قرآن بسیج در سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان ]

سه شنبه ، ۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن