تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 31 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799937850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی: 85 درصد کودکان خیابانی دارای والدین هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی:
85 درصد کودکان خیابانی دارای والدین هستند
مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی گفت: 85 درصد کودکان خیابانی دارای والدین هستند و به دلایل مختلف از جمله فقر اقتصادی در خیابان‌ها به سر برده و به انجام شغل‌های کاذب می‌پردازند.

خبرگزاری فارس: 85 درصد کودکان خیابانی دارای والدین هستند



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محسن ارشدزاده صبح امروز در جلسه کار گروه شورای فرهنگی اجتماعی استان اظهار داشت: هر سال سازمان بهزیستی کشور حدود 6 هزار کودک خیابانی را پذیرش می‌کند و در استان ما نیز سال گذشته تعداد 28 نفر کودک خیابانی را ساماندهی که، 21 نفر تحویل خانواده داده شد؛ 6 نفر در مرکزهای نگهداری مورد پذیرش قرار گرفت و یک نفر هم که از استان‌های دیگر رجوع کرده بود به موطن اصلی بازگردانده شد. وی با بیان اینکه  کودک خیابانی به افراد زیر 18 سالی اتلاق می‌شود که در پارک‌ها و خیابان‌ها به سر برده و به انجام شغل‌های کاذب می‌پردازند، افزود: در خصوص ساماندهی کودکان خیابانی استان، سازمان بهزیستی نزدیک یک دهه است که مرکز ساماندهی را در محل اورژانس اجتماعی دایر کرده و اقدامات مقتضی را انجام می‌دهد. ارشدزاده خاطرنشان کرد: 85 درصد کودکان خیابانی دارای والدین هستند و به دلایل مختلف از جمله فقر اقتصادی در خیابان‌ها به سر برده و به انجام شغل‌های کاذب می‌پردازند و 15 درصد نیز فاقد سرپرست هستند که برای اینها اقدامات دیگری انجام می‌گیرد. این مسئول تاکید کرد: رویکر بهزیستی این است که مرکز نگهداری کودکان به مرکز حمایتی و آموزشی کودک و خانواده تبدیل شود تا کودکان مورد آموزش مهارت‌های زندگی و مشاوران روانشناسی انجام گرفته و در یک دوره روزانه 21 روزه شرکت کنند. مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی اضافه کرد: اگر کودک در این دوره 21 روزه پرورش یافته و به آغوش خانواده خانواده باز گردد مسئله حل خواهد بود اما  اگر تمکین نکرد مرکز نگهداری کودک شبانه‌روزی افتتاح کردیم که تجهیز و آماده پذیرش است. این مسئول نداشتن والدین موثر، مشکلات اقتصادی خانواده که منجر به بهره‌کشی والدین از کودکان می‌شود، ضعف فرهنگ، محدودیت اعتبارات، ضعف اطلاع رسانی و بحث مشاغل کاذب و درآمدزا بودن کار کودکان را از جمله چالش‌های فراروی ساماندهی کودکان خیابانی عنوان کرد. ارشدزاده خاطرنشان کرد: قانون ساماندهی کودکان، 11 دستگاه را موظف به حمایت از کودکان کرده که متاسفانه تنها بهزیستی در این زمینه فعال بوده و بعضا نقش سایر دستگاه‌ها را هم به عهده می‌گیرد و تاکنون همکاری موثری از سایر دستگاه‌ها ندیده‌ایم. مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: استان ما از لحاظ وجود کودکان خیابانی در رتبه‌های آخر قرار می‌گیرد و امتیاز مثبتی محسوب می‌شود که نشان از فرهنگ بالا و احساس مسئولیت مردم آذربایجان دارد.

94/12/04 - 10:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن