تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804329401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل پیشین بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی خبر داد طرح هادی برای روستاهای بالای 20 خانوار آذربایجان‌شرقی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل پیشین بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی خبر داد
طرح هادی برای روستاهای بالای 20 خانوار آذربایجان‌شرقی
مدیرکل پیشین بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: تمام یک هزار و 950 روستای بالای 20 خانوار استان آذربایجان‌شرقی دارای طرح هادی مصوب هستند.

خبرگزاری فارس: طرح هادی برای روستاهای بالای 20 خانوار آذربایجان‌شرقی



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قربان محمدی ظهر امروز در مراسم تودیع خود اظهار داشت: کار کردن با بنیاد مسکن که هزینه‌های جاری را دولت تامین می‌کند تفاوت دارد و ما در این نهاد شبانه روز تلاش می‌کردیم و بویژه در زمان زلزله بر حسب وظیفه نهایت همت خود را برای تعمیر و تکمیل منازل زلزله‌زدگان به کار بستیم. وی افزود: از اینکه بنیاد مسکن استان را ترک می‌کنم به هیچ وجه دلگیر نیستم چرا که فردی شایسته‌تر از بنده مسئولیت این نهاد را به عهده خواهد گرفت. محمدی اذعان داشت: از سال 74 که مسئولیت را به عهده گرفتم معتقد بودم مهمترین سرمایه بنیاد پرسنل اداره هستند و تلاش کردیم گلچینی از بهترین نفرات را که نزدیک به 94 درصد آنها فوق دیپلم به بالا بودند برای اداره بهتر امور انتخاب کنیم که سن متوسط همکاران 38 سال است که این پرسنل جوان امور را به نحو احسن به پیش می‌برند. مدیرکل پیشین بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نزدیک به 60 دستگاه سنگین نو داریم که از این لحاظ رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده‌ایم، افزود: ساختمان‌های اداری ما در زمان قبول مسئولیت سه مورد بود و به طور متوسط هر سال یک ساختمان اداری در استان ساخته شده است. این مسئول تشریح کرد: کل روستاهای بالای 20 خانوار ما دارای طرح هادی مصوب هستند و 120 مورد طرح هم بازنگری شده؛ 70 طرح دیگر نیز در دست اجرا است؛ در 851 روستا از روستاهای بالای 20 خانوار طرح هادی اجرا شده و 150 روستا با مشارکت مردم در مرحله زیرسازی است و قراردادها هم بسته شده و به محض مساعد شدن هوا آسفالت‌ریزی انجام خواهد گرفت و تا تیرماه سال آینده 851 روستا تکمیل خواهد شد. وی یادآور شد: در 126 هزار مسکن روستایی با تجهیز دفاتر فنی، نزدیک به 600 نفر نیروی فنی و تخصصی و دوهزار نفر اکیپ فنی در مراکز فنی فعال هستند که واحدهای روستایی را احداث می‌کنند و هر واحدی که ساخته می‌شود دارای شناسنامه فنی است که باید به امضای ناظر فنی برسد. محمدی با بیان اینکه 280 هزار واحد مسکن روستایی در روستاها داریم که حدود 50 درصد آنها نوسازی شده‌اند و 85 درصد روستاهای ما با مصالح مقاوم ساخته شده است، ادامه داد: برای حدود 42 هزار واحد مسکونی تسهیلات 15 میلیون تومانی با بهره 5 درصدی داده‌ایم که حمام داخل منزل را احداث کنند که در سال 94 تسهیلاتی به این امر اختصاص نیافته است. مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی ابراز داشت: حدود 47 هزار واحد مسکونی شهری نیز احداث کرده‌ایم که 11 هزار واحد در قالب خود بنیاد و 14 هزار در قالب تسهیلات مسکن روستایی و 17 هزار و 700 واحد از محل تسهیلات مسکن مهر و 4 هزار و 500 واحد از محل تسهیلات بازسازی نوسازی و احداث شده‌اند. این مسئول گفت: در دهه فجر امسال 408 میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری رساندیم که 61 درصد آورده خود مردم و 30 درصد تسهیلات بود و در واقع بیش از 90 درصد اعتبارات از طریق مشارکت بخش خصوصی و چند درصد در قالب اعتبارات دولتی بوده است.

94/11/27 - 14:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن