تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819419433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استیماچ: تصور من از سپاهان یک تیم قهرمان بود نه ...


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: استیماچ: تصور من از سپاهان یک تیم قهرمان بود نه ...
مربی کروات سپاهان حسابی از شرایطی که در اصفهان با آن مواجه شده ناراضی است تا جایی که در آخرین مصاحبه با رسانه های زاگرب نسبت به اتفاقات اخیر واکنش جنجالی نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، ایگور استیماچ که در طول سه ماه حضورش در نصف جهان با انواع و اقسام اتفاقات ریز و درشت در اردوی تیمش روبرو شد در آخرین مصاحبه ای که با رسانه های کروات داشت نسبت به وضعیت پیش آمده برایش ابراز گله مندی کرد و مدعی شد روزی که می خواست هدایت سپاهان را قبول کند به او وعده در دست گرفتن یک باشگاه حرفه ای و مدرن را دادند که برای قهرمانی می جنگید نه باشگاهی که مدام باید با جنجال و شورش بازیکنانش دست و پنجه نرم کند!

این مربی کروات که سابقه نشستن روی نیمکت تیم ملی کرواسی را در کارنامه دارد در مصاحبه اخیرش با سایت های این کشور گفت:«من روزی که پیشنهاد سپاهان را دریافت کردم این گونه تصور می کردم به باشگاهی کاملا حرفه ای گام می گذارم که همواره در کورس قهرمانی حضور دارد و برای بالا بردن جام می جنگد اما در مدت کوتاهی پی بردم نه تنها این گونه نیست بلکه باید مدام با جنگ و اعتصاب بازیکنان مواجه باشم چون باشگاه در بحران مالی به سر می برد».

استیماچ که امروز جدال حساسی برابر النصر امارات در لیگ قهرمانان آسیا دارد و خود نیز اعتراف کرده ممکن است آخرین حضورش روی نیمکت تیم باشد در ادامه افزود:« در لیگ برتر ایران هم داوران در این مدت که من سرمربی سپاهان بودم 10 امتیاز از تیم من ربودند که این اصلا منصفانه نبود و باعث شد تا من در تیررس انتقادات قرار بگیرم و طرفداران برای برکناری من روبروی باشگاه اجتماع کنند. من هم خیلی دوست دارم تیمم را از این شرایط بحرانی نجات دهم اما کسی را پیدا نمی کنم که همراهی ام کند و حامی من باشد».

سرمربی سپاهان در پایان صحبت هایش تصریح کرد:« این جا در اصفهان همه طرفداران تصور می کردند بهترین راه حل برای فرار از بحران اخراج و برکناری سرمربی است در حالی که واقعیت این نیست و باید حرفه ای تر با تمام این اتفاقات برخورد شود.من به عنوان یک مربی حرفه ای تمام تلاشم را برای موفقیت سپاهان انجام دادم و امیدوارم که مشکلات زودتر از آن چه پیش بینی می شود حل شود».


09:22  1394/12/04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن