تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820131675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: نهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران برگزار شد
21 فوریه (2 اسفند) روز جهانی راهنمایان گردشگری است. این رویداد در کشورهای مختلف به سبک و سیاق خود راهنمایان و نهادهای متولی برگزار می شود.


عصرایران- امروز نهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر ایران با عنوان "راهنما: کلید توسعه پایدار صنعت گردشگری" در موزه ملی ایران برگزار شد.

در این گردهمایی که با حضور فعالان صنعت گردشگری به مناسبت روز جهانی راهنمایان توسط جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی برگزار شد، نوکنده مدیر موزه ملی ایران ضمن خوشامدگویی به حاضرین در همایش گفت: این گردهمایی فرصت مغتنمی است که ارتباط دوسویه میان موزه ها خصوصا موزه ملی و راهنمایان گردشگری بیش از پیش توسعه یابد.

 وی با اشاره به اینکه بعد از زمان افتتاح موزه پیش از تاریخ و بازگشایی موزه دوران اسلامی نیاز به برقراری رابطه دوسویه میان موزه ملی ایران و جامعه راهنمایان احساس شد، به همین علت در مهرماه امسال اولین دوره آموزشی توسط اساتید مجرب موزه ملی ایران برای راهنمایان برگزار شد. همچنین این موزه در نظر دارد برای سال آینده اولین گردهمایی را با موضوع موزه ها و گردشگری فرهنگی را برگزارکند که شرکت در آن گردهمایی می تواند برای راهنمایان فرصت مناسبی باشد.

 در ادامه رجبی، دبیر این گردهمایی و عضو هیات مدیره جامعه راهنمایان گردشگری، ایجاد هویت شغلی، پویاتر شدن راهنمایان، مورد توجه قرار گرفتن این شغل در اذهان مدیران دولتی و خصوصی و ... را از جمله اهداف برگزاری این همایش دانست و گفت: جامعه راهنمایان از مسئولین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تقاضای حمایت همه جانبه دارد و همچنین ایجاد امنیت شغلی و تاسیس شبکه رسمی رادیو و تلویزیونی ملی گردشگری نیز از دیگر درخواست های جامعه راهنمایان است که اعضای جامعه مذکور امیدوارند این درخواست ها با رسیدگی مسئولین محترم به زودی محقق شود.

در این گردهمایی دو پنل تخصصی نیز تشکیل و در خصوص مسایل و مشکلات راهنمایان کشور در تورهای ورودی و خروجی بحث و بررسی شد.

در پایان این همایش از برگزیدگان جامعه راهنمایان، فعالان عرصه گردشگری و 4 نفر از راهنمایان موزه ملی ایران با اهداء لوح تقدیر تشکر و قدردانی شد.

21 فوریه مصادف با دوم اسفند روزجهانی راهنمایان گردشگری است. راهنمایان گردشگری به عنوان بخش مهم و فعال این صنعت نقشی راهبردی در کیفیت برگزاری تورهای توریستی و و رضایت گردشگران برعهده دارند. عصرایران به بهانه این روز به سراغ چند تن از اعضای هیات مدیره جامعه راهنمایان ایرانگردی و گردشگری رفتیم و پای صحبت ها و درد و دل های آن ها نشستیم که در اینجا می توانید بخوانید.





تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - 21 February 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن