تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820922581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهارپرونده تخلف انتخاباتی درچهارمحال وبختیاری ثبت شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: چهارپرونده تخلف انتخاباتی درچهارمحال وبختیاری ثبت شد استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت ، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال وبختیاری گفت: تاکنون شش تخلف انتخاباتی در استان گزارش شده که از این تعداد برای چهار مورد پرونده تخلف ثبت شده است.

عبدالرضا علیمحمدی افزود: این پرونده ها برای رسیدگی به شعبه های ویژه دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی استان ارسال شده است.
وی از فعالیت 46 قاضی ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در شوراهای حل اختلاف، دادسراها، دادگاه ها و دادگاه های تجدید نظرهای استان تا پایان انتخابات واعلام نتایج خبر داد.
علیمحمدی افزود: تخلفات این پرونده ها در زمینه تبلیغات زودهنگام، اقداماتی طرفداران نامزدها که مصداق تخلف دارد و تخریب عکس و پوستر نامزدها توسط طرفداران دیگر داوطلبان را شامل شده است.
وی از تشکیل ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی از زمان شروع ثبت نام نامزدها خبرداد و گفت: چهارمحال وبختیاری از استان های است که کمترین میزان تخلفات انتخاباتی را دارد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان افزود: هم اکنون فضای مجازی نیز توسط مراجع مربوطه رصد می شود و رصد این فضا تا پایان انتخابات ادامه دارد.
گفتنی است ، چهارمحال وبختیاری دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.
برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری 146 نامزد ثبت کرده بودند که از این تعداد تاکنون 67 نامزد در گردونه رقابت حاضر هستند و برای کسب چهار کرسی نمایندگی مجلس تلاش می کنند.
همچنین در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز از 16 داوطلب ثبت نامی سه داوطلب در عرصه رقابت حضور دارند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند امسال برگزار می شود.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




یکشنبه 2 اسفند 1394 - 19:28:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن