تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح «رویش باور» در بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اجرای طرح «رویش باور» در بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان استان‌ها > زنجان - مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان درباره جزییات طرح «رویش باور» که بر بهره‌مندی از سرمایه‌های اجتماعی تأکید دارد، گفت: در این طرح افراد می‌توانند با افتتاح حساب حداقل ۵۰۰ هزار ریالی در هریک از زمینه‌های تحصیل، تأمین نیازهای ضروری، ازدواج و تهیه جهیزیه و درمان زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان را فراهم کنند.


حسن خانمحمدی با اعلام این خبر به خبرآنلاین عنوان کرد: تسهیلات این بانک از یک ‌میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان و سقف بازپرداخت ۳۶ ماهه است. وی ادامه داد: در سال۹۳ بیش از ۵۲۵ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۱۳ هزار و ۱۵ فقره پرداخت‌شده و امسال نیز ۱۰ هزار و ۵۳۰ فقره به مبلغ ۵۵۲ میلیارد ریال تسهیلات برای متقاضیان پرداخت ‌شده است.
رییس شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان تعداد سپرده‌های جاری افتتاح‌شده را یک هزار و ۷۴۵ فقره و حساب پس‌انداز را ۱۴ هزار و ۶۸۵ فقره اعلام کرد و افزود: تعداد سپرده‌ها از زمان تأسیس این بانک قرض‌الحسنه در استان هشت هزار و ۴۳۳ فقره و قرض‌الحسنه فعال ۷۳ هزار و ۳۱۹ فقره بوده است. رییس شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان با اعلام اینکه تسهیلات ازدواج تاکنون پنج هزار و ۶۳۲ فقره در شعب مختلف سطح استان پرداخت شده است، گفت: با افتتاح حساب در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توان به نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر کمک و گامی برای رفع مشکلات بردارید.
خانمحمدی اعلام کرد: از سال ۹۳ تاکنون چهار هزار و ۵۳۵ فقره تسهیلات ازدواج پرداخت ‌شده است و امسال نیز ۲۰۷ فقره تسهیلات به بازنشستگان نیروهای مسلح به مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال، ۱۰۸ فقره تسهیلات مددجویان کمیته امداد ۱۷ میلیارد ۲۴۰ میلیون ریال، ۲۵ فقره به مددجویان بهزیستی پرداخت‌شده است.

کلید واژه ها: استان زنجان - زنجان -




یکشنبه 2 اسفند 1394 - 17:13:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن