تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815342698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلیس فتا پیگیر پرونده شکارچیان غیرمجاز بوشهری


واضح آرشیو وب فارسی:پایتخت: مسئول حقوقی اداره محیط زیست استان بوشهر از پیگیری های لازم برای برخورد قانونی با شکارچیان غیر مجاز بوشهری خبر داد و گفت: پرونده در حال حاضر در پلیس فتا در حال بررسی است.
به گزارش پایتخت ، چندی قبل تعدادی از شکارچیان غیرقانونی با انتشار یک ویدئو در فضای مجازی، یکی از مدیران محیط زیست استان بوشهر را تهدید کردند؛ این شکارچیان خطاب به فردی با نام نوروزی که مدعی هستند مدیر محیط زیست یکی از شهرستان های بوشهر است، اعلام کردند که ما به منطقه شما آمده ایم و تو کسی نیستی که بخواهی ما را بگیری.
همچنین یکی از این شکارچیان با نشان دادن شکارهایی که مقابل دوربین قرار داشت خطاب به این مدیر محیط زیست استان بوشهر گفت:کل های منطقه شما را نابود کرده ام. این شکار، نود و هشتمین شکار است ؛البته می خواستم میش ها را هم بزنم اما دلم برای آنها سوخت نه برای تو.
پس از این اتفاق سیروس کرمی مسئول حقوقی اداره محیط زیست استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی تسنیم اظهار داشت: همکارانی که در این شهرستان مورد تهدید قرار گفتند از طریق دادستانی اقدام های قانونی لازم را انجام دادند.
وی ادامه داد: پس از اقدامات قانونی این پرونده به دلیل وجود جرائم رایانه ای به یکی از شعب ویژه استان سپرده شد و بعد از آن نیز به پلیس فتا ارجاع شد.
مسئول حقوقی اداره کل محیط زیست استان بوشهر اظهار ...
[ مشاهده متن کامل خبر پلیس فتا پیگیر پرونده شکارچیان غیرمجاز بوشهری در پایگاه خبری پایتخت ]

یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایتخت]
[مشاهده در: www.paytakhtpress.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن