تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820860653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیگیری پرونده های محکومان قتل عمد و مواد مخدر


واضح آرشیو وب فارسی:افکار نیوز: دادستان تهران در تشریح سیاست های دادستانی تهران گفت: نظارت دادستان بر زندان ها، تشکیل دادسرای جرایم پولی و بانکی، پیگیری پرونده های محکومان قتل عمد و مواد مخدر از مسائل مهم خواهد بود.
به گزارش افکارخبر ،
روز سه شنبه مورخ 1394/11/27 دادستان عمومی و انقلاب تهران طی نشستی با حضور غلامحسین اسماعیلی رییس کل دادگستری استان تهران، به بیان سیاست ها، اقدامات و طرح مشکلات موجود در دادستانی تهران پرداخت.
در این جلسه که معاونان دادستان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران و تعدادی از معاونان دادگستری استان تهران حضور داشتند، مشکلات مرتبط با دادسرا مورد توجه قرار گرفت.
در ابتدای جلسه، عباس جعفری دولت آبادی ضمن خیر مقدم به رییس کل دادگستری استان تهران، به شرح اقدامات دادسرای عمومی تهران طی ماه های اخیر پرداخت که به رغم مشکلات موجود اجرایی شده است.
تشکیل دادسرای جرایم پولی و بانکی
جعفری دولت آبادی با اشاره به وسعت شهر تهران و اهمیت جرایم ارتکابی و پرونده های مطروحه در این حوزه قضایی وسیع، به سیاست دادسرای عمومی تهران به تشکیل نواحی تخصصی اشاره کرد و در این راستا از افتتاح رسمی دادسرای جرایم پولی و بانکی در اسفند ماه سال جاری خبر داد و بر نقش موثر دادسراهای تخصصی در رسیدگی به جرایم مرتبط با این دادسراها تاکید کرد.
مشکلات پرونده های بزرگ و ملی
دادستان عمومی و انقلاب تهران ...
[ مشاهده متن کامل خبر پیگیری پرونده های محکومان قتل عمد و مواد مخدر در پایگاه خبری افکار نیوز ]

چهارشنبه ، ۲۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افکار نیوز]
[مشاهده در: www.afkarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن