تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819438048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف بیش از 60 تن مواد مخدر در 10 ماه گذشته/تهدیدی در مرزها احساس نمی کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه تهدیدی در مرزهای کشور احساس نمی کنیم، گفت: در 10 ماهه گذشته سال جاری، بیش از 60 تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان مسلح کشف شده است.
آفتاب : به گزارش خبرنگار انتظامی ایرنا، سردار قاسم رضایی روز دوشنبه در حاشیه همایش فرماندهان مرزبانی ناجا در جمع خبرنگاران، از افزایش کشفیات در مرزهای شرقی کشور در حوزه مواد مخدر خبر داد.
وی همچنین با اشاره به افزایش درگیری و دستگیری ها در مرزها طی سال جاری نسبت به سال گذشته افزود: تلفات کاهش یافته بگونه ای که یک نفر در حادثه فروردین در اثر انفجار تله انفجاری و نفر دیگر در جنوب سیستان وبلوچستان به شهادت رسید.
رضایی با اشاره به افزایش 44 درصدی دستگیری ها در 10 ماهه گذشته گفت: یکی از اهداف ما مقابله با قاچاق کالا بویژه کالاهای تاثیرگذار در اقتصاد مقاومتی از جمله دارو، کالای لوکس، برنج و شکر است که امسال بصورت میانگین در این حوزه بیش از 60 درصد افزایش کشفیات داشته ایم.
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به شرایط جغرافیایی سخت مرزها گفت: مرزبانان در زمستان در برف دو یا سه متری و در تابستان و دمای بالای پنج درجه انجام وظیفه می کنند زیرا اختلاف 80 درجه ای در مرزها داریم، براین اساس باید قدردان سربازان و درجه داران در کسوت مرزبانی باشیم.

** تجهیز مرزبانی به 120 فروند شناور سازمانی و 50 ... [ مشاهده متن کامل خبر در آفتاب ]

دوشنبه ، ۱۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن