تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815172368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر حاشیه های تلویزیون


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وقتی فضا باز می شود
مروری بر حاشیه های تلویزیون




یکی از نکات جالب توجه برنامه های سیما در روزهای آخر هفته، بازتر شدن فضا و توجه به مسائلی بود که پیش از این در تلویزیون به آن ها توجهی نمی شد.





روزنامه سینما: یکی از نکات جالب توجه برنامه های سیما در روزهای آخر هفته، بازتر شدن فضا و توجه به مسائلی بود که پیش از این در تلویزیون به آن ها توجهی نمی شد.

میان جشن فجر تا جشن بعدی

ساعت 21:30 جمعه شب، شبکه نمایش با اندکی تاخیر مراسم اختتامیه جشنواره انقلاب را روی آنتن فرستاد و مثل افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم فجر این مراسم را هم در کنداکتور قرار داد؛ اما مدل پخش کردن این اختتامیه با نمونه مشابه فجری اش تفاوت های زیادی داشت.


مروری بر حاشیه های تلویزیون



در پخش تلویزیونی افتتاحیه و اختتامیه فیلم فجری حواشی ریز و درشتی برای نسخه پخش شده به وجود آمد و خیلی از هنرمندان به پخش نشدن تصاویرشان یا حذف شدن سخنرانی و نشان دادن خانم های بازیگر در لانگ شات اعتراض کردند، اما اختتامیه جشنواره فیلم انقلاب همان طور که از قبل هم انتظار می رفت ممیزی کم تری داشت و تقریبا کامل و جامع از تلویزیون پخش شد. نکته جالب دیگر پخش کردن اظهارنظرهای تند و تیز ابراهیم حاتمی کیا در مورد حجت الله ایوبی، معاون سینمایی وزارت ارشاد بود که بدون جرح و تعدیل روی آنتن رفت و همه را شگفت زده کرد.


سنت شکنی در خبر

بخش خبری 20:30 که جمعه شب روی آنتن رفت در اقدامی جالب توجه حضور فیلم های ایرانی در جشنواره برلین آلمان را پوشش داد. معمولا رسم نیست که فیلم های شرکت کننده در جشنواره های خارجی در شبکه های مختلف سینما، آن هم اخبار و علی الخصوص بخش خبری مهمی مثل 20:30 روی آنتن برود، اما این سنت شکنی را باید به فال نیک گرفت و از آن استقبال کرد.


مروری بر حاشیه های تلویزیون



در این گزارش جامع، چهار فیلم ایرانی در این جشنواره یعنی «اژدها وارد می شود»، «لانتوری»، «والدراما» و «رویای دم صبح» معرفی شدند و حتی اعلام کردند که یکی از فیلم های ما در این جشنواره شانس جایزه گرفتن هم دارد. گزارشگر این بخش خبری هم در آن جا با چند چهره خارجی در رابطه با سینمای ایران گفت و گو کرد تا گزارش اش هیچ کمبودی نداشته باشد. با وجود این که طبیعی است آثاری که از طرف ایران در جشنواره های بین المللی قرار گرفتند باید حمایت شوند، اما پیش از این نمی شدند و این اتفاق را باید به فال نیک گرفت.


این خوانندگان خسته

برنامه «سه شو» در سری جدید خود بالاخره مسابقه آکادمی خوانندگی را که از ابتدا قولش را داده بود راه اندازی کرد؛ مسابقه ای که البته تا به این جا خیلی توی ذوق زده. این مسابقه در هر دو جبهه اصلی خود یعنی داوری و خوانندگی با مشکلات عمده ای مواجه است، بخش داوری این مسابقه که به برادر مهران غفوریان و حمید خندان سپرده شده، نشان می دهد که سازندگان برنامه خیلی نمی خواستند برای این قسمت معطل شوند و سعی کردند با نزدیک ترین گزینه ها سروته قضیه را هم بیاورند، بخش شرکت کنندگان و خوانندگان آینده دار برنامه هم که به جای این که ما را امیدوار کند به نسل بعدی خوانندگان ایرانی، ناامیدمان می کند.


مروری بر حاشیه های تلویزیون



بعضی از شرکت کنندگان برنامه به قدری ضعیف هستند که داوران برنامه در اواسط خواندن شان ترمز آن ها را می کشند و از آن ها می خواهند که ادامه ندهند. بدون شک اگر قبل از ورود به برنامه گزیش خوبی صورت می گرفت چنین خواننده های ضعیفی در برنامه حضور پیدا نمی کردند.


آزمون و خطا با استندآپ کمدی

چند وقتی می شود که ایده استندآپ کمدی به یکی از ایده های ناب تلویزیون تبدیل شده و برنامه سازان مختلف سیما برای جذاب تر شدن برنامه شان به هر طریقی بخش استندآپ کمدی را هم به آن اضافه می کنند. مسلما نمی شود از تاثیر خندوانه بر این طرز تفکر به سادگی گذشت ولی در میان برنامه های کپی کار خیلی هایشان نتوانستند تناسبی بین خط اصلی برنامه و استندآپ کمدی پیدا کنند و بعد از چند قسمت عطایش را به لقایش بخشیدند.


مروری بر حاشیه های تلویزیون



مثل برنامه «کارستان» و سری جدید «صبح بخیر ایران» که فقط چند قسمت امیر کربلایی زاده در آن برنامه اجرا کرد. با وجود این برنامه های ناموفق اما یک برنامه هم توانست از استندآپ کمدی درست استفاده کند و حتی برمبنای آن کنداکتورش را هم تغییر دهد. برنامه «توقف ممنوع» که طبق اعلام خبرگزاری مهر آیتم های استندآپ کمدی و پانتومیمش به خاطر استقبال خوب مخاطبان به پایه اصلی برنامه تبدیل شد.







تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن