تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820394753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مثله کردن لاشه یک پلنگ در لالی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مثله کردن لاشه یک پلنگ در لالی




رییس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان از دستگیری 4 عامل کشتار یک قلاده پلنگ در منطقه باباروزبهان شهرستان لالی خبر داد.





خبرگزاری ایسنا: رییس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان از دستگیری 4 عامل کشتار یک قلاده پلنگ در منطقه باباروزبهان شهرستان لالی خبر داد.

بهروز نجاتی اظهار کرد: با تحقیقات گسترده پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان لالی و همکاری مردم محلی، 4 نفر که به کشتن و مثله کردن یک قلاده پلنگ در شهرستان لالی در مسجدسلیمان اقدام کرده بودند، دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

وی افزود: متاسفانه کشتار پلنگ‌های ایرانی ادامه دارد و این بار با کشتار بی‌رحمانه یک گونه کمیاب و در معرض انقراض در منطقه باباروزبهان شهرستان لالی فاجعه دیگری برای محیط زیست منطقه رقم خورد.

نجاتی تصریح کرد: این گونه پلنگ خطر زیادی برای انسان ندارد و زیاد به انسان‌ها نزدیک نمی‌شود ولی اگر توسط این نوع پلنگ به احشام حمله شود، سازمان محیط زیست برای جبران خسارات آمادگی دارد.

وی با اشاره به مجازات در نظر گرفته شده برای این 4 متخلف گفت: تعیین جریمه متخلفان با رای دادگاه صادر می‌شود و از لحاظ جنبه عمومی جرم، قاضی پرونده در مورد حبس یا جریمه آنان تصمیم‌گیری می‌کند ولی درخواست شده است که متخلفان علاوه بر جزای کیفری، 80 میلیون تومان نیز به دلیل جنبه خصوصی جرم و ضرر و زیانی که به محیط زیست وارد کرده‌اند، پرداخت کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان با اشاره به این‌که شکار غیرمجاز هر گونه از جانوران جریمه مشخصی دارد، عنوان کرد: بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی محیط زیست جریمه نقدی شکار پلنگ 80 میلیون تومان است که به دلیل ضررو زیان به محیط زیست، متخلفان ملزم به پرداخت آن هستند.

نجاتی اظهار کرد: دامداران نیز باید نسبت به بیمه کردن دام‌های خود اقدام کنند که در صورت متحمل شدن ضرر و زیان، با مراجعه به اداره محیط زیست اقدامات لازم برای جبران خسارات انجام شود.







تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن