تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820936372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی قبایل استان مأرب یمن برای پشتیبانی از ارتش


واضح آرشیو وب فارسی:اسلام تایمز: اسلام تایمز: قبایل استان مأرب یمن آمادگی خود را برای پاکسازی این استان از مزدوران عربستان اعلام کردند .
به گزارش اسلام تایمز، قبایل مأرب روز جمعه با برگزاری نشستی فوق العاده در صنعا پایتخت یمن از آمادگی خود برای پشتیبانی از ارتش و کمیته های مردمی انقلابی خبر دادند و از مزدوران و متجاوزان خواستند که این استان را ترک کنند.
"احمد عبدالله مجیدیع" استاندار مأرب در حاشیه این نشست به خبرنگار شبکه العالم گفت : مردم با جان و مال خود آماده فداکاری برای کشور و ملت خود هستند .
شیخ "طالب شبرین" یکی از بزرگان قبیله "مراد" نیز اظهار داشت: ما در کنار ارتش و کمیته های مردمی در همه جبهه های جنگ خواهیم ایستاد و از آنها حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد .
حضار نشست صنعا به مزدوران و متجاوزانی که عربستان برای دست یابی به اهداف توسعه طلبانه اش در یمن اجیر کرده است ، هشدار دادند که اگر هرچه زودتر استان مأرب را ترک نکنند ، باید با تلفات و خسارات سنگین از این استان فرار کنند.
شیخ "احمد علی هیسان" یکی از بزرگان قبیله "حریب القرامیش" نیز گفت : خیانتکاران و مزدوران طرفهای متجاوز باید بدانند که سرنوشت ذلت بارشان نزدیک شده است و نیروهای خداجوی یمن عزم خود را برای پایان دادن به درگیری های استان مأرب جزم کرده اند .
شیخ ...
[ مشاهده متن کامل خبر آمادگی قبایل استان مأرب یمن برای پشتیبانی از ارتش در اسلام تایمز ]

یکشنبه ، ۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اسلام تایمز]
[مشاهده در: www.islamtimes.org]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن