تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819172013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور پرشور مردم در انتخابات، موجب ناامیدی دشمنان می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حضور پرشور مردم در انتخابات، موجب ناامیدی دشمنان می شود امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه گفت: حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، موجب ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.
۱۳۹۴ شنبه ۱ اسفند ساعت 12:28

خبرگزاری پانا+موجب

 به گزارش پانا از گیلان،حجت الاسلام و المسلمین محمد ساجدی در خطبه های این هفته نماز جمعه آستانه اشرفیه، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات مجلس خبرگان اظهار داشت: معظم له برگزاری انتخابات مجلس خبرگان را بسیار با اهمیت و سرنوشت ساز بر شمرده اند.
وی افزود: مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان شرقی نیز ، تاکیدات و رهنمودهای مهمی را در جهت مراقبت و جلوگیری از نفوذ دشمنان در انتخابات بیان کرده اند.
حجت الاسلام ساجدی با تاکید بر اینکه نباید با دشمنان نظام و انقلاب همراهی کنیم، ادامه داد: مقام معظم رهبری همچنین با اشاره به اهمیت نقش مجلس شورای اسلامی در جهت پیشبرد اهداف دولت و نظام اسلامی، بر انتخاب افراد شایسته تاکید داشته اند.
امام جمعه آستانه اشرفیه به سوم اسفندماه سالروز کودتای رضاخان نیز اشاره و اضافه کرد: شهادت شهید مدرس یکی از جنایت های بزرگ رضاخان است که در تاریخ به ثبت رسیده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن