تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820802310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سریال «شیوع» ازامشب روی آنتن می رود


واضح آرشیو وب فارسی:صابرنیوز: به گزارش مشرق ، سریال «شیوع» به کارگردانی محمود معظمی، با توافق سازمان صدا و سیما از شنبه این هفته از شبکه یک سیما ساعت 22:15 هر شب روی آنتن خواهد رفت. این سریال 12 قسمتی با موضوعی متفاوت، اولین مجموعه تلویزیونی است که اطلاعاتی درباره حملات زیستی به کشورمان، به مخاطبان می دهد.
پس از شرایط خاصی که برای پخش این سریال پیش آمده بود، بالآخره نظر مدیران صدا و سیما از سوی عوامل این سریال جلب شد و با این که شیوع به سفارش سازمان پدافند غیرعامل، مراحل معمولی پیش از تولید را از سر نگذارنده بود، با توافق و سعه صدر مسئولان تلویزیون قرار است از هفته آینده یک اسفندماه روی آنتن برود.
به گزارش روابط عمومی «شیوع»، پیش از این برخی رسانه ها، از اختلاف میان گفته های یکی از تهیه کنندگان این سریال بیژن شیرمرز و رحمان سیفی آزاد رییس مرکز امور نمایش سیما خبر داده بودند که در نهایت نظر رییس مرکز نمایشی از سوی سازندگان سریال جلب شده و پخش آن با تایید این بخش از سازمان صدا و سیما صورت خواهد گرفت.
همچنین موضوع پرماجرا و متفاوت این سریال با کارگردانی محمود معظمی، مربوط به حملات زیستی به ایران است که سازمان ...
[ مشاهده متن کامل خبر سریال «شیوع» ازامشب روی آنتن می رود در پایگاه خبری تحلیلی صابر ]

شنبه ، ۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صابرنیوز]
[مشاهده در: www.sabernews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن