تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820387581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای یک نمایش؛ 6 سال پس از حضور در جشنواره


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: اجرای یک نمایش؛ 6 سال پس از حضور در جشنواره
«خاطرات هنرپیشه نقش دوم» پس از 6 سال به روی صحنه می‌رود.
افشین زمانی کارگردان تئاتر در خصوص نمایش «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» گفت: این اثر نمایشی سال 88 در جشنواره دانشجویی شرکت کرد؛ اما در حال حاضر پس از 6 سال و بعد از 4 ماه تمرین آن را به روی صحنه می‌بریم.

وی ادامه داد: این نمایش روایتگر زندگی دو نفر از اهالی شهرستان در سال 55 است که برای کار نقل مکان می‌کنند و جذب گروه‌هایی می‌شوند که باید مقابل تظاهرکنندگان ضد حکومت پهلوی قرار گیرند.

زمانی در خصوص شیوه اجرایی این اثر نمایشی بیان کرد: متن این اثر روایی بوده و از تکنیک فاصله‌گذاری بهره گرفتیم. به صورتی که تا تماشاگر به احساس فرو می‌رود، فکر او را درگیر و مخاطب را با به کار افتادن خلاقیتش در پیشبرد نمایش سهیم می‌کنیم.

وی ادامه داد: شیوه بازی بازیگران روایی است؛ یعنی هر بازیگر در حالی که به روایت نقش خود می‌پردازد باید به مخاطبان نیز نهیب بزند.

کارگردان نمایش «ننه دلاور» خاطرنشان کرد: مخاطب ما یک نمایش اجتماعی و دغدغه‌مند را تماشا می‌کند. نمایش «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» یک اثر مدرن و در اصل بازخوانی مدرن از متنی نوشته کارگردان فیلم «سگ‌کشی» است.


تاریخ انتشار: ۰۱:۲۳ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - 20 February 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن