تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820844153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شگفتی ساز هم دو رقمی شد / فوتسال ایران با اقتدار به فینال رسید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فوتسال جام ملتهای آسیا – نیمه نهایی/ شگفتی ساز هم دو رقمی شد / فوتسال ایران با اقتدار به فینال رسید فوتسالیست های ملی پوش کشورمان با پیروزی قاطع مقابل ویتنام به فینال جام ملتهای آسیا رسید.
۱۳۹۴ جمعه ۳۰ بهمن ساعت 18:56

خبرگزاری پانا+فوتسال

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ تیم ملی فوتسال ایران که با اقتدار به نیمه نهایی جام ملتهای آسیا رسیده بود به روند خوب خودش ادامه داد و با برد قاطع 13 بر یک مقابل ویتنام به فینال رسید. ویتنامی ها که با حذف ژاپن شگفتی ساز رقابت ها شده بودند تنها یک دقیقه توانستند دروزاه شان را بسته نگه دارند و مهدی جاوید توانست خیلی زود قفل دروزاه ویتنامی ها را شکست تا جشنواره گل ایران کلید بخورد و ملی پوشان بتوانند 6 بار دیگر در نیمه اول دروزاه حریف را باز کنند و با اقتدار این نیمه را 7 بر یک به پایان برسانند. ستاره تیم ملی ایران در این نیمه فرهاد توکلی بود که موفق به هت تریک شد. دیگر گلهای ایران را مهدی جاوید ( دو گل )، احمدی و طیبی به ثمر رساندند. نیمه دوم هم روند حملات شاگردان ناظم الشریعه ادامه پیدا کرد و در کمتر از یک دقیقه اولین گل این نیمه توسط فرهاد توکلی به ثمر رسید. در ادامه روند گلزنی ها ادامه پیدا کرد و 5 بار دیگر دروزاه باز شد تا ایران با برتری قاطع 13 بر یک فینالیست شود. گلهای نیمه دوم را طیبی و کشاورز هر کدام دو گل، وفایی و توکلی به ثمر رساندند.  تیم ملی ایران عصر یکشنبه و از ساعت 17:30 دقیقه در فینال به مصاف ازبکستان خواهد رفت.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن