تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820935959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیست وهفتمین همایش مذاهب اسلامی به کار خود پایان داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه اجتماعی: آیین اختتامیه بیست و هفتمین همایش علمی تحقیقی مذاهب اسلامی، صبح امروز، پنجشنبه 29 بهمن ماه در سالن اجتماعات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از سیستان وبلوچستان، آیین اختتامیه بیست و هفتمین همایش علمی تحقیقی مذاهب اسلامی، صبح امروز، پنجشنبه 29 بهمن ماه در سالن اجتماعات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان برگزار شد.
در این همایش که با حضور علمای شیعه و سنی استان و جمعی از مهمانان ویژه کشوری و همچنین شیخ احمد الزین، رئیس مجمع علمای کشور لبنان برگزار شد، رؤسای سه کمیسیون « فقهی و کلامی»، « اجتماعی» و « بانوان» به ارائه گزارش پرداختند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن ضیاء توحیدی، استاد حوزه و دانشگاه قم و رئیس کمیسیون « فقهی و کلامی» همایش مذاهب اسلامی در این مراسم بیان کرد: تکفیر مسلمانان یکی از مهم ترین مشکلات جهان اسلام در زمان حاضر است و گروه های تکفیری چه بدانند و چه ندانند، خواسته دشمنان اسلام را تحقق می بخشند.
وی اظهار کرد: کسی که گوینده شهادتین است، جزو امت اسلامی محسوب می شود و چنین کسی اگر عمل به واجبات را ترک کند و یا مرتکب گناهی شود، فاسق خواهد بود و برخلاف عقیده خوارج، کافر نخواهد بود.
مولوی عبدالستار حسین زهی، رئیس کمیسیون اجتماعی نیز در این مراسم طی اعلام ...
[ مشاهده متن کامل خبر بیست وهفتمین همایش مذاهب اسلامی به کار خود پایان داد در خبرگزاری قرآنی ایران ]

پنجشنبه ، ۲۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن