تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819207894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس از اولین روز تبلیغات کاندیداها گزارش می‌دهد تب تبلیغاتی انتخاباتی تا نامهربانی با سیمای شهری


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس از اولین روز تبلیغات کاندیداها گزارش می‌دهد
تب تبلیغاتی انتخاباتی تا نامهربانی با سیمای شهری
تب تبلیغات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بین کاندیداها به حدی بالا گرفته است که از دیشب تا ظهر امروز چهره مناطق مختلف شهر متفاوت‌تر از گذشته شده است.

خبرگزاری فارس: تب تبلیغاتی انتخاباتی تا نامهربانی با سیمای شهری



به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حالی کاندیداها و هواداران آنها از دیشب در و دیوار شهر و مناطق مختلف را با پوسترها و عکس‌های در ابعاد مختلف رنگین کردند که عده‌ای حتی به خودروها نیز رحم نکرده و سر و صورت خودروی خود را با انواع تبلیغات کاندیداهای مجلس آذین بستند به طوری که پلیس با مشاهده چنین وضعیتی خودروی آنها را متوقف کرده و اقدام به برداشتن پوسترها از سیمای ظاهری خودرو کرده است. در حالی کاندیداهای مختلف با پوسترها و نشریات محلی در سطح معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها اقدام به تبلیغات گسترده و توزیع اقلام تبلیغاتی می‌کنند که در برخی از مسیرها راه‌بندان‌های طولانی و ترافیک سنگین شکل گرفته و امکان تردد روزانه مردم را نیز با مشکل روبه‌رو کرده است. اما در کنار تبلیغات کاندیداها و هیاهوهای مختلف آنها که تا یک هفته آینده نیز ادامه پیدا می‌کند باید به شایعات و برخی موضوعات مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی که گوش به گوش در شهر پیچیده اشاره کرد که از جمله آن تایید صلاحیت یکی از کاندیداهایی است که طرفداران آنها حتی با اعلام شادی و توزیع شیرینی سعی کردند تا ورود او را به عرصه رقابت‌ها اعلام عمومی کنند در حالی که خود کاندیدا خبری از این تایید صلاحیت خود ندارد. در حالی که مسئولان ستاد انتخاباتی در استانداری و فرمانداری‌ها حاضر به پاسخگویی صریح و شفاف در مورد تعداد نهایی کاندیداها برای رقابت‌های 7 اسفند نیستند در چنین شرایطی بازار شایعات شدت گرفته و در غیاب انتشار نیافتن اسامی نهایی شایعه شده است که کمال‌الدین پیرموذن نماینده فعلی مردم اردبیل در مجلس بالاخره تایید صلاحیت گرفته در حالی که به دلیل خاموش بودن تلفن همراه وی نتوانستیم صحت و سقم این موضوع را جویا شده و در این زمینه اطلاعاتی را به دست آوریم. در حالی که اکثر کاندیداها ستادهای خود را از چند روز پیش راه‌اندازی کرده و در خارج از محدوده‌ای که ممنوعیت تبلیغات و راه‌اندازی ستاد وجود دارد کارشان را آغاز کرده‌اند به نظر می‌رسد در مناطق حاشیه شهر اردبیل نیز تبلیغات انتخاباتی به شکل داغ دنبال می‌شود و به نظر می‌رسد این تب تبلیغاتی در روزهای آینده بالا بگیرد اما همه امیدوارند که نامهربانِی با سیمای شهر و تخریب چهره شهر و فضای عمومی به حداقل رسیده و با همراهی خود کاندیداها و هودارانشان این شرایط نسبت به دوره‌های قبل وضعیت متفاوت‌تری را پیدا کند. در حالی که هیچگونه ائتلافی در بین گزینه‌های کاندیداهای نهایی مجلس تاکنون در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین شکل نگرفته از سایر حوزه‌های انتخابیه خبر می‌رسد که عده‌ای سعی می‌کنند به نفع کاندیدای دیگر کنار بکشند به طوری که هواداران و اطرافیان کاندیداهای انصراف داده سعی در حضور در یکی از ستادهای تبلیغاتی کاندیداهایی را دارند که با آنها به اعلام وفاداری رسیدند. شنیده می‌شود که در لیست حمایتی بازار و اصناف اردبیل بدری، حقیقت‌پور و حجت‌الاسلام سرداری نهایی شده و بازاریان با طراحی یک پوستر مناسب سعی دارند از این کاندیداها حمایت کنند.

94/11/29 - 13:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن