تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812889701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سونامی طلاق در کشور/هر ساعت 18 واقعه طلاق ثبت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: وی در ادامه در خصوص کاهش نرخ ازدواج و افزایش نرخ طلاق نیز یادآور شد: مشکل در تامین حداقل هزینه زندگی، دلیل عمده بسیاری از طلاق هاست به طوری که وقتی سرپرست خانواده نتواند معیشت خانواده را تامین کند، افزایش خشونت و درگیری های خانوادگی را به دنبال دارد که در نهایت زوجین تصمیم به جدایی می گیرند.
به گزارش جهان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر ساعت 18 واقعه طلاق در کشور ثبت می شود، نسبت به وقوع سونامی طلاق و کیک طلاق در کشور هشدار داد.
حسین طلا با اشاره به آمار طلاق در کشور و تهران گفت: از ابتدای سال 1390شاهد کاهش آمار ثبت ازدواج در کشور هستیم به طوری که در سال 90 تعداد 891هزار مورد ثبت ازدواج داشته ایم اما در سال 1393 این آمار به 724 هزار مورد کاهش یافته و در 11 ماه سال جاری تعداد 655 هزار ثبت ازدواج داشته ایم.
وی در ادامه در خصوص کاهش نرخ ازدواج و افزایش نرخ طلاق نیز یادآور شد: مشکل در تامین حداقل هزینه زندگی، دلیل عمده بسیاری از طلاق هاست به طوری که وقتی سرپرست خانواده نتواند معیشت خانواده را تامین کند، افزایش خشونت و درگیری های خانوادگی را به دنبال دارد که در نهایت زوجین تصمیم به جدایی می گیرند.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص آمار طلاق در کشور اضافه کرد: در 11 ماه سال جاری 147 هزار ثبت طلاق داشته ایم به طوری که در هرساعت 18 واقعه طلاق رخ می دهد که این آمار در شهر تهران به 34 درصد می رسد.
طلا در این خصوص به وظیفه وزارت ورزش ...
[ مشاهده متن کامل خبر سونامی طلاق در کشور/هر ساعت 18 واقعه طلاق ثبت می شود در پایگاه خبری جهان نیوز ]
سونامی طلاق در کشور/هر ساعت 18 واقعه طلاق ثبت می شود






پنجشنبه ، ۲۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن