تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819919772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات صادرات بیش از ٧ میلیون بشکه نفت ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی تشریح کرد: جزئیات صادرات بیش از ٧ میلیون بشکه نفت ایران ایلنا: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: برای نخستین بار بیش از ۷.۱ میلیون بشکه نفت در مدت ۴۸ ساعت صادر شد.
جزئیات صادرات بیش از ٧ میلیون بشکه نفت ایران

به گزارش ایلنا، سید پیروز موسوی درباره آخرین وضع ورود کشتی‌های نفتکش اروپایی به پایانه‌های نفتی ایران گفت: بعد از توافق هسته‌ای و اجرای برجام و سفر اخیر وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در قالب هیئت دولت به اروپا و مذاکراتی که با شرکت‌های نفتی اروپایی انجام شد، قرار شد این میزان نفت به اروپا صادر شود که در روزهای گذشته صادرات این محموله انجام شد. مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با یادآوری اینکه یکی از بندهای توافق هسته‌ای لغو محدودیت صادرات نفت‌خام ایران بود که خوشبختانه خیلی زود شاهد تحقق این هدف بودیم، تصریح کرد: در طول ماه نخست لغو تحریم‌ها، صادرات نفت‌خام ایران بیش از ۴۰۰ هزار بشکه در روز افزایش یافته است. موسوی با تاکید بر اینکه هم اکنون حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش صادرات نفت خام ایران به مقصد مشتریان و کشورهای سنتی خریدار نفت‌خام ایران است، اظهار کرد: علاوه بر این، مابقی این افزایش تولید به مقصد کشورها و خریداران جدید نفت صادر شده است. وی با بیان اینکه هم اکنون شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تمهیداتی که در نظر گرفته بود و با انجام تعمیرات، نوسازی، بازسازی و به روز رسانی تأسیسات و اسکله‌ها، بدون هیچ مشکلی امکان پهلودهی و جداسازی همزمان ۹ کشتی نفتکش را دارد، تاکید کرد: علاوه بر بارگیری چهار میلیون بشکه نفت به نفتکشهای اروپایی، بارگیری مشتریان سنتی را هم داشتیم و در مجموع در این مدت هفت میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه نفت خام بارگیری شده است. موسوی با تاکید بر اینکه در مدت مورد اشاره، اسکله آذرپاد (اسکله‌غربی) پایانه نفتی خارک که آمادگی پذیرش کشتی‌های نفتکش پهن‌پیکر به دلیل آبخور بالا را دارد، برای نخستین بار پس از 4 سال پذیرای 3 کشتی نفتکش به طور همزمان بود، اظهار کرد: به زودی با ورود کشتی‌های جدید دور جدید افزایش صادرات نفت ایران به کشورهای اروپایی آغاز خواهد شد. مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تاکید کرد: بر اساس مجوزهای بارگیری که برای ماه آتی از سوی شرکت ملی نفت ایران به شرکت پایانه‌ها ابلاغ شده، پیش‌بینی می‌کنیم تا یک ماه آینده افزایش صادرات نفت کشور فراتر از میزان ۵۰۰ هزار بشکه‌ای باشد که پیش از این قول داده شده بود. وی در پاسخ به این پرسش که آیا شرکت‌های خریدار نفت تمایلی به استفاده از نفتکش‌های ایرانی دارند؟ خاطرنشان کرد: از آن‎جا که مشکلات بیمه‌ای تازه حل شده، شرکت‌ملی نفتکش در حال انجام اقدام‌هایی برای حمل نفت به اروپاست و به زودی شاهد استفاده از ناوگان شرکت ملی نفتکش برای صادرات نفت خواهیم بود.

۱۳۹۴/۱۱/۲۸ ۲۰:۰۳:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن