تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820823871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون شهرداری‌های کشور: قوانین شهرداری‌ها بازنگری نشده است/ افراد غیرمرتبط با شهرداری شهردار می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون شهرداری‌های کشور:
قوانین شهرداری‌ها بازنگری نشده است/ افراد غیرمرتبط با شهرداری شهردار می‌شوند
معاون شهرداری‌های کشور گفت: متأسفانه قانون شهرداری‌های ما هنوز قوانین مربوط به قبل از انقلاب اسلامی است و از ظرفیت قانون اساسی برای بازنگری در این قانون استفاده نشده است.

خبرگزاری فارس: قوانین شهرداری‌ها بازنگری نشده است/ افراد غیرمرتبط با شهرداری شهردار می‌شوند



به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، علی نوذرپور عصر امروز در همایش شهرداران استان خوزستان اظهار کرد: متاسفانه قانون شهرداری‌های ما هنوز قوانین مربوط به قبل از انقلاب اسلامی است و از ظرفیت قانون اساسی برای بازنگری در این قانون استفاده نشده است. وی ادامه داد: برخی از منابع در ردیف‌های بودجه‌ای است اما متاسفانه پیگیری‌های جدی برای جذب منابع ملی کم داریم و یا آنچه را که باید در همان بخش هزینه کنیم انجام نمی‌دهیم. معاون شهرداری‌های کشور افزود: در حوزه استفاده از مدیران مجرب و متخصص در خوزستان اغلب شاهدیم که در غیر از جای خودشان مشغول به‌کار هستند و یا افراد غیرمرتبط با شهرداری را می‌آورند و شهردار می‌کنند و یا در سایر مسئولیت‌های شهرداری قرار می‌دهند که سودی به نفع شهر و شهرداری ندارد. نوذرپور گفت: یک سری ظرفیت‌ها در قوانین فعلی برای استان خوزستان است که متاسفانه عدم تحرک مدیران استانی و محلی باعث عدم پیگیری در مطالبات خود می‌شوند.

94/11/28 - 18:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن