تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805313611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت حجاب در بخش خصوصی مناسب نیست


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
وضعیت حجاب در بخش خصوصی مناسب نیست
وضعیت حجاب در بخش خصوصی مناسب نیست جانشین دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور بیان داشت: وضعیت حجاب در بخش خصوصی مناسب نیست.


به گزارش فرهنگ نیوز ، علی ملازاده پیش از ظهر چهارشنبه در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان همدان بابیان اینکه ستاد صیانت استان همدان در بین استان‌های دیگر موفق است، ادامه داد: طبق ارزیابی های سال گذشته که از ۳۱ استان انجام شد استان همدان رتبه سوم را به خود اختصاص داد و از ۱۰۰ امتیاز ۸۱ را کسب کرد.
 
وی بابیان اینکه یکی از ویژگی های خوب ستاد صیانت استان همدان هماهنگی در اعضای این ستاد بود، بیان داشت: در برخی استان ها هماهنگی های لازم وجود نداشته اما در استان همدان ناهماهنگی ها تعطیل شده و همه اعضا با هم همراه هستند.
 
جانشین دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور بابیان اینکه فعالیت های ستاد صیانت چند سالی است که روز به روز بهتر می شود، بیان کرد:این ستاد در دو حوزه کاری ترویج عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندان فعالیت می کند.
 
ملازاده بابیان اینکه در ترویج عفاف و حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای ۲۴ دستگاه ۳۱۰ مصوبه را ابلاغ کرده است، بیان کرد: بهترین وضعیت دستگاه های اجرایی در اجرای مصوبه ۵۶ از ۱۰۰ بوده که این رقم رشد ۳۰ درصدی را نشان می دهد.
 
هنوز با فاصله مطلوب حفظ حجاب فاصله داریم
 
وی بابیان اینکه رشد خوبی در این زمینه وجود داشته اما هنوز با فاصله مطلوب فاصله داریم، ادامه داد: اگر برخی مشکلان حل شود ناهنجاری ها نیز کاهش خواهد یافت.
 
جانشین دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور بابیان اینکه باید وضعیت حجاب در کوچه و خیابان به وضعیت مطلوبی برسد، بیان کرد: وضعیت عفاف و حجاب در اداره خوب است اما در بخش های خصوصی وضعیت عفاف و حجاب مناسب نیست و باید فاصله ۴۰ درصدی طی شود که به فاصله مطلوب برسیم.
 
ملازاده بابیان اینکه برای ۲۴ دستگاه تکالیفی ابلاغ شده که این تکالیف جز اولویت های ستاد صیانت است، عنوان کرد: از جمله این تکالیف برنامه های درون سازمانی برای کارکنان و عمده ترین آن برنامه های آموزشی، فرهنگی و مشاوره ای است.
 
وی بابیان اینکه عفاف و حیا به روح و نفس مربوط می شود و روح و نفس نیز با کار فرهنگی محقق خواهد شد، بیان داشت: اگر عمده برنامه ها به خوبی اجرا شود عفاف و حجاب تضمین خواهد شد.
 
جانشین دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور بابیان اینکه همه برنامه های که اجرا می شود در راستای ارتقا وضعیت حجاب و عفاف است، ادامه داد: ستاد صیانت به دنبال فعال شدن دولت الکترونیک و میز خدمت و غیره است.
 
خروجی برنامه ها کاهش تخلفات اداری و رضایت مندی شهروندان را به همراه خواهد داشت
 
ملازاده بابیان اینکه خروجی همه برنامه ها کاهش تخلفات اداری و رضایت مندی شهروندان را به همراه خواهد داشت، افزود: باید دستور العمل ها اجرا شود تا وضعیت ادارات و جامعه مطلوب شود.
 
وی بابیان اینکه موضوعات اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق، نارضایتی، سرقت و حاشیه نشینی ارتباط مستقیمی با موضوعات حجاب و عفاف دارد، گفت: اگر ستاد صیانت را با قوت به جلو ببریم یکی از اهداف رهبری تحقق خواهد یافت.
 
جانشین دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور بابیان اینکه ترویج عفاف و حجاب باید به گونه ای پیش رود که وضعیت آن در جامعه مطلوب شود، عنوان کرد: دستورالعمل ستاد در تعطیلات نوروز از ۲۵ اسفند ماه تا ۲۰ فروردین ماه اجرا خواهدشد.
 
ملازاده بابیان اینکه در بحث بازرسی های ستاد صیانت اثر بخشی مهم است و کارهایی که انجام می شود باید اثر بخش باشند، گفت: استفاده از موسسات مردم نهاد نقش خوبی در این زمینه خواهد داشت.
 
وی بابیان اینکه دولت توانایی ورود به همه حوزه ها را ندارد، ادامه داد: باید از موسسات مردم نهاد در زمینه ترویج عفاف و حجاب استفاده و آن ها را فعال کرد.


منبع: مهر


94/11/28 - 14:00 - 2016-2-17 14:00:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن