تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820531318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت روابط مرزی ایران و عراق/تسهیل تردد زائران اربعین حسینی


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: در دیدار فرماندهان انتظامی استان قم و مرزبانی عراق مطرح شد؛ تقویت روابط مرزی ایران و عراق/تسهیل تردد زائران اربعین حسینی ایلنا: در دیدار فرمانده انتظامی استان قم و فرمانده مرزبانی عراق بر تقویت روابط مرزی دو کشور تاکید شد.
تقویت روابط مرزی ایران و عراق/تسهیل تردد زائران اربعین حسینی

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار " کاظم مجتبایی" فرمانده انتظامی استان قم در دیدار با " سپهبد حامد عبدالله ابراهیم الحسینی" فرمانده مرزبانی عراق اظهار داشت: خوشحال هستیم  شهر کریمه اهل بیت میزبان شخصیتی،‌انقلابی و شیعه است. فرمانده انتظامی استان قم روابط دیرینه کشور بزرگ ایران و کشور عراق را با پیشینه بسیار روشن و با ارزش دانست و افزود : آنچه که مسلم است کشورهای اسلامی اعم از شیعه و سنی، از نظر گرایش های مربوط به اسلام ، کشورهایی یکپارچه هستند. سردار مجتبایی ادامه داد : امروز  شیعه و سنی به عنوان برادرانی هستند که در کنار یکدیگر برای ترویج اسلام عزیز در حال فعالیت هستند و امیدوارم با برادری و صمیمیتی که بین شیعیان و دوستان سنی مذهب در کشور عراق است ما شاهد پیروزی های هر چه بیشتر این کشور بر دشمنان مشترک باشیم. فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: استان قم یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد، در حال حاضر بیش از 60 هزار اتباع خارجی در استان قم با بیش از 110 ملیت زندگی می کنند. وی اضافه کرد :از این میان حدود 12 هزار نفر از برادران ، عراقی هستند و روزانه بین 2 تا 5 هزار زائر عراقی از شهر قم ،شهر کریمه اهل بیت(ع) بازدید و زیارت می کنند. در ادامه این دیدار ، فرمانده مرزبانی عراق گفت: برای فرماندهی مرزبانی عراق افتخار و شرف است که در کنار دوستان و همکاران خود مخصوصاً در شهر مقدس قم که کریمه اهل بیت (ع) است، حضور یابد. "سپهبد حامد عبدالله ابراهیم الحسینی" اظهار داشت: روابط عمیقی بین ایران و عراق برقرار است و این روابط به برکت آستان های مقدسه ای است که در این دو کشور وجود دارد. فرمانده مرزبانی عراق بیان کرد :از همین جا به همه دشمنان که قصد دارند روابط ایران و عراق را به هم بزنند اعلام می کنم ناکام خواهند ماند. وی با اشاره به روابط مرزی ایران و عراق گفت :وضعیت مرزهای مشترک ایران و عراق در بهترین و مطلوب ترین موقعیت است. فرمانده مرزبانی عراق اضافه کرد: تسهیل تردد زائران اربعین از برنامه های اولویت دار ماست. سپهبد الحسینی در پایان سخنان خود از استقبال و آشنایی با فرماندهی پلیس قم تشکر کرد.  















 

۱۳۹۴/۱۱/۲۸ ۱۰:۴۴:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن