تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802598460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش پررنگ نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در اشاعه توسعه پایدار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دبیر قطب کشوری محیط زیست و توسعه پایدار عنوان کرد؛ نقش پررنگ نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در اشاعه توسعه پایدار دبیر قطب کشوری محیط زیست و توسعه پایدار گفت: نقش نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در اشاعه فرهنگ توسعه پایدار و اقتصاد سبز بسیار پررنگ است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ بهمن ساعت 10:10

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، ژما جواهری‌پور افزود: شعار امسال نمایشگاه محیط زیست «اقتصاد پسا تحریم» است که نشان‌دهنده اهمیت‌داشتن توسعه پایدار در کشور است. اقتصادی که کشور در چند دهه گذشته طی کرد شاید در آن توجه زیادی به محیط زیست و ملاحظات مربوط به آن نمی‌شد زیرا توسعه اقتصادی در بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی مد نظر بود و باید نیاز قشر جویای کشور تامین می‌شد.
مشاور آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: در بسیاری از طرح‌های توسعه‌ای به محیط زیست توجه نمی‌شد و همین مساله در طولانی مدت مشکلات محیط زیستی زیادی به وجود آورد که اکنون گریبان‌گیر کشور شده است.
جواهری‌پور اظهار کرد: البته این مشکل فقط مختص کشور ما نیست بلکه دنیا با این مساله دست به گریبان است و برای همین در نشست پاریس، 190 کشور تعهد کردند که انتشار گازهای گلخانه‌ای خود را کاهش دهند و محیط زیست را حفظ کنند.
وی با بیان اینکه نگاه و رویکرد نمایشگاه امسال محیط زیست پرداختن به توسعه پایدار است گفت: باید اشتغال و توسعه را در کنار حفظ محیط زیست داشته باشیم، یک سو نیروی کار جوان، یک سوی دیگر توسعه اقتصادی و ضلع بعدی محیط زیست است که باید با برنامه‌ریزی علمی و اصولی در کنار همدیگر و بدون آسیب به هم پیش روند.
جواهری‌پور افزود: به نظر می‌رسد نمایشگاه امسال بتواند نقش موثری در برقراری ارتباط و کنار هم قرار دادن این سه پایه داشته باشد.
وی در ادامه به نقش آموزش در داشتن توسعه پایدار اشاره کرد و گفت: در این زمینه همکاری خوبی میان سازمان حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش ایجاد شده که منجر به راه‌اندازی قطب کشوری محیط زیست و توسعه پایدار شده است که ایجاد یک فضای سبز را دنبال می‌کند.
جواهری‌پور ادامه داد: همچنین در بند 8 ابلاغیه مقام معظم رهبری در مورد سیاست‌های کلی محیط زیست به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، اقتصاد کم‌کربن و داشتن اخلاق و نگرش محیط‌زیستی تاکید شده است.
وی گفت: یکی از راه‌های دستیابی به توسعه پایدار و اقتصاد سبز استفاده از فناوری‌های روز است که به نظر می‌رسد نمایشگاه امسال فضای مناسبی برای تبادل اطلاعات و فناوری‌هایی مانند انرژی‌های نو ایجاد کند.
دبیر قطب کشوری محیط زیست و توسعه پایدار با اشاره به نقش آموزش برای حفظ محیط زیست و تاثیر آن بر کودکان افزود: نمایشگاه محیط زیست می‌تواند کلاس آموزشی خوبی در این زمینه باشد، همچنین افرادی که جویای کار هستند می‌توانند با استفاده از اطلاعات و تجربیات ارائه شده در این نمایشگاه آگاهانه شغل سبزی را انتخاب کنند.
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست 10 تا 13 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برپا است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن