تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802503758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران: پیشخوان‌های دولت موظند، کارت آمایش فاقد اعتبار اتباع خارجی را تا خردادماه سال آینده بپذیرند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران:
پیشخوان‌های دولت موظند، کارت آمایش فاقد اعتبار اتباع خارجی را تا خردادماه سال آینده بپذیرند
مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: پیشخوان‌های دولت موظف هستند کارت های آمایشی فاقد اعتبار اتباع خارجی را که به عنوان مدرک قانونی این افراد تلقی می‌شوند؛ تا پایان خرداد ماه سال آتی بپذیرند.

خبرگزاری فارس: پیشخوان‌های دولت موظند، کارت آمایش فاقد اعتبار اتباع خارجی را تا خردادماه سال آینده بپذیرند



به گزارش خبرگزاری فارس؛ داوود حاج قاسمعلی اظهار داشت: ما از 7 ماه پیش قراردادی را با کمیسیاری پناهندگان و اداره کل امور اتباع خارجی وزارت کشور منعقد کردیم که در قالب آن سازمان بیمه سلامت ایران که 850 هزار نفر از اتباع خارجی را که به طور قانونی در کشور مقیم هستند را بیمه کند.
حاج قاسمعلی بیان داشت: این 850 هزار نفر در سه گروه تقسیم بندی می شوند که عبارتند از: 2000 نفر بیمار خاص، 298هزار نفر اقشار آسیب پذیر و 550هزار نفر را افراد غیر آسیب پذیر تشکیل می دهند.
وی افزود: بیماران خاص اتباع خارجی دفترچه بیمه را از این سازمان دریافت نموده اند و ما موظف هستیم تا خدمات سرپایی و بستری این بیمه شدگان را در مراکز دولتی تامین نماییم.
حاج قاسمعلی اضافه کرد: اقشار آسیب پذیر و غیر آسیب پذیر برای بیمه شدن کارت‌های خاصی از سازمان دریافت نموده‌اند تا فقط از خدمات بستری در مراکز دولتی بهره مند شوند.
مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به تفاوت گروههای آسیب پذیر و غیر آسیب پذیر، تاکید کرد: اقشار آسیب پذیر کل حق بیمه را که معادل 60 درصد حق سرانه مصوب دولت است باید به طور کامل پرداخت کنند تا بتوانند از خدمات بستری این سازمان برای مدت 6 ماه بهره مند شوند.
وی یادآوری کرد: در مورد اقشار آسیب پذیر تمام حق بیمه بیماران خاص توسط کمیسیاریا و غیر بیمار خاص 75درصد توسط کمیسیاریا و 25 درصد توسط فرد بیمه شده پرداخت می‌شود.
حاج قاسمعلی با تاکید بر این امر که تمامی این خدمات صرفا برای مدت 6 ماه و فقط در بخش بستری است؛ گفت: مهلت اتمام قرارداد ما تا تاریخ 9 فروردین ماه سال آتی است که چیزی حدود یک ماه تا 40 روز است.
این مقام مسئول اضافه کرد: تا کنون حدود 80 هزار کارت و دفترچه برای اتباع خارجی صادر شده است.
وی مجموع اتباع خارجی بیمه شده سازمان بیمه سلامت ایران را در دو گروه افغانی و عراقی دسته بندی کرد و متذکر شد: با اعلام وزارت کشور کارت آمایش فاقد اعتبار اتباع خارجی که به عنوان مدرک قانونی این افراد در کشور پذیرفتنی است، تا خردادماه سال آتی در تمامی دفاتر پیشخوان دولت سراسر کشور قابل پذیرش است.
مدیر کل بیمه گردی و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران با بیان این مطلب که در سال جاری منابع مالی مورد نیاز ما در قالب این قرارداد به صورت مطلوب تامین نشده است؛ افزود: منابع ما در این راستا فقط از طرف کمیسیاریا به صورت دقیق پرداخت شده است و مراجع دیگر تامین کننده نظیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت کشور به وعده های خود در این زمینه عمل نکردند.
وی در پایان گفت: برای سال آتی در صورتیکه منابع مورد نیاز اتباع خارجی از قبل تامین نشود تعهدی برای سال 95 نخواهیم ایجاد کرد.

94/11/27 - 17:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن