تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820917055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش رقیب عقیم برای یارگیری از بیرون ماندگان فهرست اصولگرایان


واضح آرشیو وب فارسی:حزب موتلفه اسلامی: اصولگرایان اگر یک صدا و همدل در این انتخابات حاضر شوند و اجازه ندهند رقیب عقیم از آنها یارگیری کند مطمئنا در این انتخابات نتایج مطلوب تری به دست خواهند آورد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ضمن دعوت از کلیه نامزدهای اصولگرا به انصراف به نفع فهرست واحد اصولگرایان گفت:اصولگرایانی که در فهرست مطهری هستند در فهرست نهایی اصلاح طلبان و دولتی ها فدا می شوند و سرشان بی کلاه خواهد ماند.

صالح اسکندری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم با اشاره به انتشار برخی اسامی نامزدهای اصولگرا در فهرست صدای ملت علی مطهری در فضای مجازی و کانال های تلگرامی گفت: هنوز هیچ مرجع رسمی این فهرست را تایید نکرده و بعید می دانم افراد اصولگرا بپذیرند که در فهرست علی مطهری نامشان در کنار الیاس حضرتی و مصطفی کواکبیان باشد.

وی گفت: روشن است که اصلاح طلبان، دولتی ها و علی مطهری در فینال و یا حتی در هفته تبلیغات به یک فهرست نهایی سه ستونه و موتلف دست پیدا خواهند کرد و با لیست واحد در انتخابات حاضر می شوند.

به گفته این استاد دانشگاه این تاکتیک شبیه رویداد سیاسی است که در سال 92 رخداد که عارف در لحظه آخر به نفع روحانی کنار رفت.
وی افزود: ائتلاف در فینال برای این جریان اجتناب ناپذیر است و اگر حتی تمایل قلبی به این ...
[ مشاهده متن کامل خبر تلاش رقیب عقیم برای یارگیری از بیرون ماندگان فهرست اصولگرایان در رسانه حزب موتلفه اسلامی ]

سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حزب موتلفه اسلامی]
[مشاهده در: www.shoma-weekly.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن