تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814995497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شور دوباره شروع کردن باعث همکاری ام با نقطه دار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بهاره رهنما: شور دوباره شروع کردن باعث همکاری ام با نقطه دار شد بهاره رهنما که با عهده داری مدیریت اجرایی و تهیه کنندگی پروژه موسیقی نقطه دار به عرصه موسیقی روی آورده است، از اجرای یک پرفورمنس و نمایش از تهران من تا پاریس تو در همکاری با این گروه موسیقی خبر داد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ بهمن ساعت 14:21

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ نشست خبری کنسرت موسیقی نقطه دار ظهر امروز در نگارخانه یاس برگزار شد. علی شوکت خواننده این گروه پس از پخش کلیپی درباره فعالیت های خود گفت: اولین البوم موسیقی من سال ۹۱ منتشر شد و بعد از ان چند تک ترانه خواندم.اما در البوم دوم من که کنسرت آن اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد ترانه هایی از بهاره رهنما، حسین قیاسی، افشین یداللهی،میثم یوسفی، رامبد خانلری و خودم اجرا شده است.
بهاره رهنما نیز درباره علت همراهی اش با این گروه موسیقی بیان کرد: تجربه ۴۰ تا ۵۰ سالگی به ویژه برای زنان احساس از نو شروع کردن را به همراه دارد.من همیشه موسیقی پاپ را دوست داشتم و بعد از این مه کتاب شعرم را به آلبوم صوتی با دکلمه خودم تبدیل کردم علاقه به موسیقی در من تفویت شد. پیشنهاداتی هم برای دکلمه روی البوم های موسیقی داشتم اما ترجیح می دادم اگر قرار است به این عرصه وارد شوم با کاری جدی و پر سرو صدا باشد.
وی افزود: ابتدا نمی خواستم تهیه کننده باشم و تنها قرار بود ترانه هایی برای این گروه بسرایم اما بعد از پیشرفت کار نتیجه گرفتیم که پروژه باید منسجم تر ادامه یابد. من نسبت به جوان ها احساس مسیولیت میکنم. شابد به خاطر این که خودم یک دختر جوان دارم.
بهاره رهنما که با عهده داری مدیریت اجرایی و تهیه کنندگی پروژه موسیقی نقطه دار به عرصه موسیقی روی آورده است، از اجرای یک پرفورمنس و نمایش از تهران من تا پاریس تو در همکاری با این گروه موسیقی خبر داد.

این بازیگر و کارگردان ادامه داد: همچنین باید بگویم همراه ا گروه نقطه دار نمایشی را اماده خواهیم کرد که در ابتدای سال اینده در تماشاخانه باران با ایرانشهر اجرا می شود و نوعب تاتر الترناتیو است.
روناک یونسی که مهمان این نشست خبری بود نیز پرسید که علت حضور کوتاه رهنما در کلیپ نمایش داده شده در گروه چیست. رهنما پاسخ داد: این حضور کم بیشتر به خاطر احتیاط و ترس من بود.چراکه تجربه اول حضور من در یک کلیپ موسیقی بود.
زهرا عاملی نیز درباره ترانه سرایی رهنما گفت: من هنگامی که بهاره ترانه ای برای این گروه می سرود همراهش بودم و باید بگویم که یکی از بهترین ترانه های اولی را از او خواندم.چراکه در وزن به هیچ وجه دچار مشکل نبود.
در ادامه این نشست نوازندگان گروه موسیقی نقطه دار خود را معرفی کردند و از تجربه همکاری خود با این گروه گفتند.

بابک صحرایی حسین قیاسی،روناک یونسی، زهرا عاملی و...از مهمانان ویژه این نشست بودند.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن