تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820315922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر آموزش و پرورش شهریار خبر داد کسب رتبه برتر کشوری در سایت همگام توسط مدارس شهریار


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر آموزش و پرورش شهریار خبر داد
کسب رتبه برتر کشوری در سایت همگام توسط مدارس شهریار
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار از کسب رتبه برتر کشور در سایت همگام توسط مدرسه مهر و شهیدان تقی‌زاده این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کسب رتبه برتر کشوری در سایت همگام توسط مدارس شهریار



به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، مدیر آموزش وپرورش شهریار از کسب رتبه برتر کشور در سایت همگام توسط مدرسه مهر وشهیدان تقی زاده این شهرستان خبرداد.
علی ذبیحی با ارائه این خبر افزود : هدف پورتال و سایت همگام جهت دسترسی سریع به اطلاعات برای کلیه کاربران در کلیه سطوح است به طوریکه نیاز به تخصص خاصی نداشته و هر شخصی با هر درجه از توانابی می تواند از ان استفاده کند .
وی اظهارداشت : سایت همگام دارای سه پنل می باشد . پنل دانش آموز و معلم و مدیرسایت ،عملکرد مدیریت سایت به گونه ای که باید بستر کار را برای معلمین و دانش اموزان فراهم اورد . با وارد کردن یکسری اطلاعات از جمله برنامه ها کلاسی که اولین گام می باشد در فعال کردن سایت بعد از معرفی کاربران و گرفتن گذر واژه ، بعد ازاین که برنامه کلاسی ثبت شد معلم مربوط به کلاس می تواند در پنل خود نمرات را ثبت کند که به صورت ماهیانه این فعالیت توسط معلمین صورت می گیرد.

مدیر آموزش وپرورش تصریح کرد :فعالیتهای معلمین در پنل خود از جمله طراحی آزمون با توجه به بانک سوال ثبت تکلیف برای دانش اموز وثبت نمرات ماهیانه می باشد .موارد انضباطی و تشویقی توسط مدیریت سایت صورت می گیرد ، و دانش اموز از پنل خود می تواند به آن دست یابد و مشاهده کند.

ذبیحی افزود: بانک سوال فعالیت به گونه ای است که هم می تواند سوال تایپ کند و هم دانلود بانک سوال مربوط به پنل خود معلمین هست و دانش اموز نمی تواند مشاهده کند و معلمین در طراحی ازمون از آن استفاده می کند .
وی در پایان خاطرنشان کرد :امید هست سایت همگام صرفا جهت کسب امتیاز نباشد و مدارس در پویا بودن سایت فعالیت کنند تا به طور واقعی در مدرسه ها بتوانیم از ان استفاده کنیم و اینگونه اهداف سایت همگام مرتفع شود .

شایان ذکر است :مدرسه شهیدان تقی زاده سال گذشته نیز موفق به کسب رتبه کشوری در سایت همگام شده بود .
 

http://fna.ir/SBA09P





94/11/27 - 10:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن