تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805443766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استعدادهای ورزشکاران قزوین دیده شود/مدال‌آوران نیازمندحمایت مالی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهر گزارش می‌دهد؛
استعدادهای ورزشکاران قزوین دیده شود/مدال‌آوران نیازمندحمایت مالی

مدال طلا


شناسهٔ خبر: 3558004 - سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
استانها > قزوین

قزوین- با وجود استعدادهای ورزشی و مدال‌آور در استان قزوین، باید برنامه‌ریزی و حمایت مالی مناسبی از ورزشکاران صورت گیرد تا بر تعداد افتخارات آنها افزوده شود. خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: رقابت‌های آسیایی بعد از المپیک و قهرمانی جهان از معتبرترین رویدادهای ورزشی دنیا به‌حساب می‌آید و برگزاری هر چهارساله این رقابت‌ها در قاره کهن برای ورزشکاران کشورهای آسیایی دارای ارزش و اهمیت بالایی است. استان قزوین هم با بیش از ۵۲ هزار ورزشکار ساماندهی شده در دو بخش مردان وزنان در رشته‌های تیمی و انفرادی، توپی، رزمی، قدرتی و هنری از دیرباز پرچم کشور را در آسیا به اهتزاز درآورده و سهم قابل‌توجهی در کسب مدال آسیایی داشته است. احسان لشگری، بهمن عسگری، اسماعیل عبادی، رضا علی پور، ابراهیم برخورداری و چندین ملی‌پوش دیگر در بخش مردان و فاطمه اعتدادی، نگار پور جمالی و چند ملی‌پوش بانوی دیگر استان کسانی هستند که در این چندساله در ترکیب تیم ملی در رقابت‌های فراملی شرکت داشته‌اند و هم‌اکنون نیز یش از ۷۰ ورزشکار از استان قزوین در رده‌های مختلف افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی رادارند. رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا رویدادی است که متصدیان ورزشی استان تا پیش از آن به دنبال رشد صددرصدی آمار ورزشکاران و نمایندگان ورزش استان در آن مسابقات را دارند.

در طرح آمایش سرزمین در حوزه ورزش استان بر اساس برنامه‌ها، استعدادیابی و شناسایی قهرمانان مستعد، مسئولان ورزش استان به دنبال رشد ۱۰۰ درصدی تعداد نمایندگان استان در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸ هستند. معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر دراین‌باره اظهار کرد: در سال ۲۰۱۴ استان قزوین در رقابت‌های آسیایی ۴ نماینده داشت و امروز با گذشت یک سال برای ۲۰۱۸ سه سال وقت داریم تا هدف‌گذاری کنیم و بر اساس اعلام شورای راهبردی ورزش و برنامه‌های هیئت‌های ورزشی ۷۰ ورزشکار مرد و زن در اردوی تیم‌های ملی آمایش‌شده‌اند که تعدادی هم‌اکنون ملی‌پوش هستند و تعدادی هم شانس ملی‌پوش شدن در رقابت‌های ۲۰۱۸ را دارند. عباس علایی مقدم افزود: آیتم‌های مختلفی از سوی شورای راهبردی ورزش بررسی‌شده و قرار است تا سه سال آینده تعداد ورزشکاران اعزامی به رقابت‌های آسیایی تا دو برابر افزایش یابد و نمایندگان استان در کاروان آسیایی ۲۰۱۸ به ۸ نفر و حتی ۱۰ نفر برسد. وی تصریح کرد: بر این اساس در راستای حمایت، مراقبت، حفظ شرایط موجود و افزایش شانس حضور ملی پوشان استان در رقابت‌های آسیایی ستادی آغاز به کارکرده و بسته‌هایی برای هر ورزشکار تهیه‌ شده که برای تأمین اعتبار و حمایت لازم به استاندار تحویل داده خواهد شد که در آن دغدغه‌هایی از قبیل مشکلات مالی، مسکن، ازدواج، اشتغال در نظر گرفته‌ شده که به کمک سایر دستگاه‌ها و نهادها هم نیاز دارد. علایی مقدم بیان کرد: حمایت و پشتیبانی و تأمین منابع مالی یکی دیگر از دغدغه‌هایی است که با توجه به توانمندی‌های موجود ورزشی در استان می‌تواند در این مسیر کمک موثری باشد. معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان هم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با تشکیل ستاد ورزش‌های آسیایی در شورای راهبردی استان با برنامه‌هایی اثربخش بدنبال پشتیبانی اعتبارات به‌صورت مستقیم برای کمک به هیئت‌ها و قهرمانان ورزش استان با هماهنگی معاونت ورزشی اداره کل هستیم.

سید محمد علوی افزود: هیئت‌های ورزشی با مشکلات مالی مواجهند و اداره کل ورزش به‌تنهایی قادر به تأمین نیازهای هیئت‌ها نیست و یکی از فعالیت‌هایی که در راستای مجمع انتخاباتی پیش بینی شده تامین منابع مالی است زیرا اداره کل نمی‌تواند از هیئت‌ها حمایت کامل مالی داشته باشد. وی تصریح کرد: در راستای حمایت بیشتر از ورزش و همچنین قهرمانان آسیایی، رایزنی‌هایی با برخی بانک‌ها، مؤسسات برای کمک به ورزش استان صورت گرفته و با توجه به بودجه فعلی کشور، اداره کل ورزش هم بودجه خاصی در این بخش ندارد. علوی گفت: با کمک بخش خصوصی و قانون بودجه و همچنین الحاق ماده ۵۳ که یک درصد اعتبارات ادارات کل در استان‌ها به ورزش داده‌شده با رایزنی و کمک مسئولین امر به دنبال تأمین اعتبارات هیئت‌ها و ورزش‌های همگانی و قهرمانی استان هستیم. به نظر می‌رسد ورزش تنها با تمرین و فعالیت ورزشکاران در باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی رشد نمی‌کند و اداره ورزش هم به‌عنوان متولی امور ورزشکاران به‌تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیازها باشد و قادر به تحمل بار سنگین مسئولیت ورزش نیست و موفقیت در این مسیر درگرو تغییر نگاه مسئولان و حمایت همه‌جانبه از سوی نهادهای مختلف ازجمله سازمان صنعت است. تا زمانی که واحدهای صنعتی یادحامیان مالی بخش های دیگر از ورزش استان حمایت نکنند نمی‌توان امیدوار بود تلاش ورزشکارانی که در ایام سال با درخشش در میادین ورزشی محقق می‌شود به نتیجه برسد. با عزم جدی و حمایت مؤثر می‌توان زمینه رشد و شکوفایی ورزشکاران مستعد و مدال‌آور استان قزوین را برای ایستادن در سکوهای قهرمانی و کسب مدال‌های رنگارنگ در رقابت‌های ملی، آسیایی و المپیک فراهم کرد.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن