تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820393418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدام عجیب فیفا به نفع شیخ سلمان


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: اقدام عجیب فیفا به نفع شیخ سلمان
فدراسیون بین‌المللی فوتبال امکان رای دادن کشورهای کویت و اندونزی را بررسی می‌کند.


به گزارش سایت نود، این دو فدراسیون سال گذشته میلادی به دلیل دخالت‌ دولت‌ در امور فدراسیون‌هایشان تعلیق شده‌اند و تا کنون مدارک لازم برای رفع تعلیق را ارائه نداده‌اند. 


تعلیق این دو فدراسیون به معنی کم شدن دو حق رای در انتخابات ۷ اسفند فیفا است به همین دلیل فدراسیون بین‌المللی فوتبال اعلام کرد این مسئله را بررسی می‌کند.


به گزارش آسوشیتدپرس، فیفا در جریان مجمع کمیته اجرایی خود که دو روز پیش از برگزاری انتخابات برگزار می‌شود، امکان رای دادن این دو فدراسیون معلق را بررسی خواهد کرد.


در صورت تایید حق رای این دو فدراسیون آسیایی در انتخابات فیفا، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، یکی از مهمترین حامیان خود را دوباره در صحنه انتخابات می‌بیند. 


"شیخ احمد" عضو کویتی کمیته اجرایی فیفا به گفته هفته نامه USA today یکی از مهمترین حامیان رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا در انتخابات است. فیفا هنوز مشخص نکرده وضعیت این عضو کمیته اجرایی در انتخابات پیش رو چطور خواهد بود اما درصورتی که کویت حق رای داشته باشد، او قطعا فعالیت‌هایش را برای پیروزی شیخ سلمان در انتخابات بیشتر می‌کند.


تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - 16 February 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن