تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820963531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاز سوم «سرزمین کهن» اوایل اسفند کلید می خورد


واضح آرشیو وب فارسی:صابرنیوز: کارگردان «سرزمین کهن» اعلام کرد که اوایل اسفند فاز سوم این سریال کلید که حدود ۲۳ قسمت است کلید زده می شود و بازیگران جدیدی هم به آن اضافه خواهند شد.
به گزارش مشرق،کمال تبریزی کارگردان «سرزمین کهن» با اشاره به سریال «سرزمین کهن» که چند قسمت از آن از شبکه سه پخش و سپس متوقف شد، بیان کرد: پاییز سال آینده این سریال روی آنتن می رود و ما امیدواریم اصلاحات قبلی هم بازگردد و ما سریال را بدون حذفیات شروع کنیم.
وی ادامه داد: ما امیدواریم پخش سریال را دوباره از اول و بدون حذفیات شروع کنیم چون حدود دو قسمت سریال زمانی که نمایش داده شد حدف شد و این بار قرار است آن دو قسمت بازگردد و سریالی سر و شکل دارتر نمایش داده می شود و سریال تنها ممیزی هایی خواهد داشت.
حذف دو قسمت از سریال باعث سوءتفاهم شد
کارگردان سریال «سرزمین کهن» درباره تغییراتی که قرار بود در این سریال بوجود آید از جمله تغییر یک نام اظهار کرد: قرار بود اسم خانوده بختیاری ها تغییر پیدا کند که هنوز نظر قطعی در این باره وجود ندارد و اتفاقا زمانی که سریال پخش شد به دلیل حذف آن دو قسمت این سوءتفاهم ها پیش آمد.
وی درباره اصلاحاتی که پیش از این گفته شده بود روی سریال انجام گرفته است، توضیح داد: اصلاحیه هایی که قبلا داشتیم خیلی عمده بود که قرار است آن تغییرات به حالت اول بازگردد و ...
[ مشاهده متن کامل خبر فاز سوم «سرزمین کهن» اوایل اسفند کلید می خورد در پایگاه خبری تحلیلی صابر ]
فاز سوم «سرزمین کهن» اوایل اسفند کلید می خورد






سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صابرنیوز]
[مشاهده در: www.sabernews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن